Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / PepsiCo: Παρουσιάζει το Πρόγραμμα Βιωσιμότητας 2025

PepsiCo: Παρουσιάζει το Πρόγραμμα Βιωσιμότητας 2025

Η PepsiCo, Inc. (NYSE: PEP) ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας που έχει καταρτιστεί για να ενισχύσει την συνεχιζόμενη ανάπτυξη της επιχείρησης με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας. Οι προσπάθειες της εταιρείας, που εστιάζουν στη δημιουργία μιας πιο υγιούς σχέσης ανάμεσα στους ανθρώπους και τα τρόφιμα, περιλαμβάνουν συγκεκριμένους στόχους μέχρι το 2025 προκειμένου να συνεχίσει η εταιρεία να μεταμορφώνει το χαρτοφυλάκιο των τροφίμων και των αναψυκτικών της, να συμβάλλει σε ένα βιωσιμότερο παγκόσμιο σύστημα τροφίμων και να βοηθήσει τις τοπικές κοινότητες να αποκτήσουν περισσότερη ευημερία.

Αυτές οι νέες πρωτοβουλίες συνεχίζουν την από δεκαετίας δέσμευση της PepsiCo για Απόδοση με Σκοπό, ένα πρωτοποριακό όραμα που παρουσιάστηκε το 2006 και πηγάζει από τη βαθιά πίστη ότι η επιτυχία της επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα του κόσμου που μοιραζόμαστε.

«Για να επιτύχουν στον σημερινό ασταθή και μεταβαλλόμενο κόσμο, οι επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν τρία πράγματα εξαιρετικά καλά: να εστιάζουν στην επίτευξη εξαιρετικών οικονομικών αποτελεσμάτων, να το κάνουν αυτό με τρόπο βιώσιμο μακροπρόθεσμα και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας», είπε η Indra Nooyi, Chairman και CEO της PepsiCo. «Τα πρώτα δέκα χρόνια στο ταξίδι της PepsiCo με προορισμό την Απόδοση με Σκοπό μας έχουν δείξει πόσα πράγματα είναι δυνατά όταν μία εταιρεία επιτυγχάνει καλά αποτελέσματα κάνοντας παράλληλα καλό στον κόσμο γύρω της. Έχουμε δημιουργήσει σημαντική αξία για τους μετόχους, ενώ έχουμε κάνει μεγάλα βήματα για να ανταποκριθούμε στις προτεραιότητες για το περιβάλλον, την υγεία και την κοινωνία σε ολόκληρο τον κόσμο

«Το ταξίδι της PepsiCo απέχει πολύ από την ολοκλήρωσή του και οι νέοι μας στόχοι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να βασιστούμε πάνω στην πρόοδό μας και να διευρύνουμε τις προσπάθειές μας», ανέφερε στη συνέχεια η Nooyi. «Έχουμε χαράξει τα πλάνα μας σύμφωνα με τους Στόχους του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και πιστεύουμε ότι τα βήματα που κάνουμε θα μας βοηθήσουν να ανεβάσουμε την PepsiCo ακόμα πιο ψηλά στο μέλλον. Εταιρείες όπως η PepsiCo, έχουν μια εκπληκτική ευκαιρία –αλλά και ευθύνη- όχι μόνο να δημιουργήσουν κέρδος, αλλά αυτό να γίνεται με τρόπο που να κάνει τη διαφορά στον κόσμο μας.»

 

Οι Τρεις Πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η ατζέντα της PepsiCo για την Απόδοση με Σκοπό την επόμενη δεκαετία εστιάζει σε τρεις βασικές προτεραιότητες:

  1. Βελτίωση της υγείας και ευημερίας μέσω των προϊόντων που εμπορεύεται.
  2. Προστασία του πλανήτη μας.
  3. Ενδυνάμωση των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σε ολόκληρη την επιχείρηση και στις συνεργασίες της με τρίτους, η PepsiCo εφαρμόζει μια ολιστική προσέγγιση για την επίτευξη προόδου και στους τρεις αυτούς τομείς. Τα σχέδια της εταιρείας έχουν ενημερωθεί με βάση την τρέχουσα επιστημονική έρευνα, τις προσδοκίες των καταναλωτών και τον διάλογο με τους βασικούς εταίρους, καθώς και με βάση την Ατζέντα 2030 του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων, οι ενέργειες της εταιρείας θα είναι συνεπείς ως προς την υπεύθυνη διάθεση των κεφαλαίων της, τη δέσμευση προς τους οικονομικούς της στόχους και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους της. Η εταιρεία πιστεύει ότι η επίτευξη αυτών των στόχων θα ενισχύσει τα μακροπρόθεσμα οικονομικά αποτελέσματα και τις αποδόσεις της.

«Την περασμένη δεκαετία, η PepsiCo αποτέλεσε πρότυπο εταιρείας παγκοσμίως, αποδεικνύοντας ότι η ευθυγράμμιση της επιχείρησης με το κοινωνικό όφελος είναι μια συνταγή που φέρνει εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα», ανέφερε ο Bill George, Senior Fellow του Harvard Business School. «Το παράδειγμα της PepsiCo είναι μια θετική υπενθύμιση ότι οι κορυφαίες σε απόδοση εταιρείες παγκοσμίως αξιολογούνται όλο και περισσότερο με βάση περισσότερους παράγοντες και όχι μόνο από τα βραχυπρόθεσμα οικονομικά οφέλη. Μπορούν και πρέπει να αποτελούν δυνάμεις του καλού στον κόσμο και όσοι υιοθετούν αυτή τη νοοτροπία θα βρίσκονται σε ευνοϊκότερη θέση για να αποδώσουν τόσο στους μετόχους, όσο και την κοινωνία».

Η PepsiCo σχεδιάζει να συνεχίσει να μεταμορφώνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της προσφέροντας περισσότερο υγιεινές επιλογές σε τρόφιμα και αναψυκτικά, να μειώσει τον περιβαλλοντικό της αντίκτυπο και να ενισχύσει τους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο.

Συνοπτικά το πρόγραμμα προβλέπει:

  • Τουλάχιστον τα 2/3 των αναψυκτικών της PepsiCo αναμένεται να περιέχουν 100 θερμίδες ή λιγότερες από πρόσθετα σάκχαρα ανά μερίδα σερβιρίσματος των 12 oz (350mL) ως το 2025, εστιάζοντας περισσότερο στα προϊόντα χωρίς θερμίδες και σε αυτά με χαμηλή περιεκτικότητα θερμίδων
  • Η εταιρεία στοχεύει στη βελτίωση κατά 15% της απόδοσης από την κατανάλωση νερού στην άμεση γεωργική εφοδιαστική αλυσίδα σε υψηλού κινδύνου περιοχές όσον αφορά την επάρκεια υδάτινων πόρων έως το 2025 – εξοικονομώντας συνολικά την αντίστοιχη ποσότητα νερού που χρησιμοποιείται στις παραγωγικές διαδικασίες της
  • Επιδιώκει 20% μείωση στις εκπομπές αερίων που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των γεωργικών προμηθειών της, έως το 2030
  • Σε συνεργασία με το Ίδρυμα PepsiCo, σχεδιάζει να επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση πρωτοβουλιών από τις οποίες θα επωφεληθούν τουλάχιστον 12,5 εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια σε ολόκληρο τον κόσμο.