Το NestleNoiazomai.gr, ο κόσμος προνομίων από τη Nestlé Ελλάς, παρουσιάζει μια νέα εφαρμογή, καλωσορίζοντας τους χρήστες στη νέα ψηφιακή εποχή της Nestlé.
Το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ της Nestlé, που παρουσιάσθηκε την Πέμπτη σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή κινητού με την οποία μπορούν οι καταναλωτές να επωφεληθούν από τις καθημερινές τους αγορές, καθώς με γρήγορο και εύκολο τρόπο κερδίζουν πόντους επιβράβευσης. Πώς; Αγοράζοντας τις μάρκες Nestlé, φωτογραφίζουμε την απόδειξή super market, υπογραμμίζουμε τα προϊόντα που βρίσκονται στην απόδειξη και κερδίζουμε πόντους οι οποίοι μας βοηθούν να φτιάξουμε επιπλέον κουπόνια για τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε πιο συχνά.
Οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν τόσο στα φυσικά καταστήματα σούπερ μάρκετ, όσο και στα online καταστήματα που συνεργάζεται η εταιρεία (supermarket.gr, e-fresh, click2shop, caremarket).
Παράλληλα, το nestlenoiazomai.gr παρουσιάζει και τους τρεις ειδικούς συνεργάτες του οι οποίοι φροντίζουν να ενημερώνουν μέσα από την αρθρογραφία τους για θέματα είτε που απασχολούν τους καταναλωτές στην καθημερινότητά τους, είτε που μπορούν να την κάνουν πιο απολαυστική. Ο διατροφολόγος, Ιωσήφ Αλεξανδρίδης, υπενθυμίζει πως Νοιάζομαι για την διατροφή μου σημαίνει νοιάζομαι για την υγεία μου, την οποία χτίζουμε με τις σωστές επιλογές μας και τα καλύτερα προϊόντα διατροφής με βάση τις ανάγκες μας. Από την άλλη, ο σεφ Κυριάκος Μελάς υπογραμμίζει ότι ένα τραπέζι γεμάτο μοσχομυριστές δημιουργίες είναι η ευκαιρία να έρθουμε όλοι πιο κοντά ενώ, το ότι νοιάζομαι για τους αγαπημένους μας σημαίνει ότι νοιαζόμαστε για τις γευστικές τους απολαύσεις.
Έτσι, ακόμα και για τους μικρούς μας φίλους τους οποίους συχνά «κυνηγάμε» για να φάνε λαχανικά μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορούμε να τα κρύψουμε μέσα σε … υγιεινές μπουκίτσες. O Τάσος Μαργαρίτης από την πλευρά του εξηγεί πώς διορθώνοντας μικρά πράγματα από την καθημερινότητά μας μπορούμε να βελτιώσουμε τη στάση του σώματός μας αποφεύγοντας σημαντικά μελλοντικά προβλήματα.
Σημειώνεται ότι το nestlenoiazomai.gr συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας, έχοντας αποκτήσει ήδη 100.000 ενεργούς χρήστες.