Από τις 26 Σεπτεμβρίου επιστρέφει στα ράφια των σούπερ μάρκετ το σήμα “Κατσέλης”, μετά την εξαγορά του από την αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, τρία περίπου χρόνια μετά την πτώχευση της εταιρείας Nutriart.
Όπως ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της Καραμολέγκος σε συνεργάτες της και σε εκπροσώπους του λιανεμπορίου, από τις 26 Σεπτεμβρίου θα επαναλανσάρει το brand Κατσέλης, το οποίο παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει στην αγορά εδώ και μια τριετία είναι βαθιά ριζωμένο στη συνείδηση των καταναλωτών όχι μόνο μεγάλων ηλικιών αλλά και νεότερων, όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες που έχει πραγματοποιήσει η αρτοβιομηχανία Καρακολέγκος.
Σύμφωνα με τις έρευνες, το brand Κατσέλης καταλαμβάνει σταθερά την τρίτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, ενώ κάποιοι καταναλωτές δήλωσαν πεπεισμένοι ότι εξακολουθεί να κυκλοφορεί στην αγορά.
Αυτός ήταν άλλωστε και ο βασικός λόγος που η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος το διεκδίκησε -σ.σ. ήταν μια από τις συνολικά τέσσερις εταιρείες (μια ελληνική και δύο ξένες)- όταν ο σύνδικος πτώχευσης της Nutriart το έβγαλε σε πλειστηριασμό πριν από ενάμιση χρόνο.
Η διοίκηση και τα στελέχη της Αρτοβιομηχανίας εκτιμούν πως τα προϊόντα της σειράς Κατσέλη θα μπορέσουν να καταλάβουν μερίδιο 8,7% το 2017 και σε δυο χρόνια από σήμερα το μερίδιο να φθάσει το 15%. Η εκτίμηση αυτή πηγάζει και από το γεγονός πως αυξάνεται η διείσδυση και η συχνότητα αγοράς ψωμιού του τοστ.
Όπως είπε ο κ. Μανώλης Καραμολέγκος, διευθύνων σύμβουλος της Αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος “αποφασίσαμε να πάμε κόντρα στο ρεύμα, σε μια εποχή που η κατανάλωση πέφτει και οι τζίροι μειώνονται. Επιλέξαμε να επενδύσουμε στην ανάπτυξη και στην έρευνα, εξαγοράζοντας τα σήματα του κυριότερου ανταγωνιστή μας“. “Θέλουμε να κερδίσουμε κυρίως τους καταναλωτές που σήμερα αγοράζουν ψωμί από το φούρνο” σημείωσε ο ίδιος.