Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέα προγράμματα experiential marketing από την MSPS για την Coca-Cola

Νέα προγράμματα experiential marketing από την MSPS για την Coca-Cola

Η MSPS, εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών marketing και πωλήσεων, ανέλαβε από την εταιρεία Coca-Cola, τα προγράμματα experiential marketing του φετινού καλοκαιριού για τα προϊόντα Coca-Cola, Fanta, και NESTEA.

Η MSPS ανέλαβε για το κάθε προϊόν ξεχωριστά, τη δημιουργία, το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων δράσεων σε στοχευμένα κοινά.

Όπως αναφέρεται από την εταιρεία: “σε κεντρικά σημεία μεγάλων πόλεων, σε καλοκαιρινά μουσικά φεστιβάλ, σε μεγάλα supermarkets και σε γνωστές παραλίες, οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα και συμμετέχουν σε μοναδικές διαδράσεις με ξεχωριστά δώρα και ιδιαίτερες εμπειρίες απόλαυσης”.

Οι ενέργειες έχουν ξεκινήσει από τα τέλη Μαΐου και θα ολοκληρωθούν το Σεπτέμβριο.