Η γερμανική Metro Group ανακοίνωσε την έναρξη παγκόσμιας συνεργασίας με το World Food Programme των Ηνωμένων Εθνών, με στόχο την καταπολέμηση της πείνας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η συνεργασία των δύο πλευρών βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την ενθάρρυνση των πελατών να προσφέρουν, τη δέσμευση των εργαζομένων στην αύξηση πόρων και το διαμοιρασμό τεχνογνωσίας ανάμεσα στους δύο εμπλεκόμενους οργανισμούς. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έχει τις ρίζες της στην παρόμοια συνεργασία που διατηρούν οι Metro Cash & Carry Italia και WFP Italia εδώ και τέσσερα χρόνια.
«Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με το WFP. Αυτή η συνεργασία θα ενισχύσει τη στρατηγική μας για εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα και τη δέσμευσή μας σε εταιρικά κοινωνικά ζητήματα», ανέφερε ο υπεύθυνος αειφορίας στη Metro AG, Heiko Hutmacher.