Αυτό γίνεται πράξη μέσω του μηχανισμού Reporting & Analytics που προσφέρει η εφαρμογή TARGIT Decision Suite. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός αξιοποιεί πολλαπλά λειτουργικά χαρακτηριστικά όπως Intelligent Search, Dashboards , Storyboards, Data Mashup και δυνατότητες ΒΙ Hyper-related OLAP δημιουργώντας τη δυνατότητα συνδυασμού των δεδομένων.
Με τους μηχανισμούς αυτούς, η Green Cola αυτοματοποίησε το reporting για το σύνολο του προσωπικού της εταιρίας, βελτιστοποίησε τη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, διενεργώντας συγκρίσεις και εντοπίζοντας επαναλαμβανόμενα μοτίβα στα δεδομένα, παρέχοντας εν τέλει καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά”.
Όπως ανέφερε ο κ. Γιάννης Γρίσπος, Chief Financial Officer της Green Cola Hellas: “Επιλέξαμε την TARGIT Ελλάδος επειδή προσφέρει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο Business Intelligence & Analytics, με βασικό κριτήριο την ευχρηστία του, την ευκολία διαχείρισης δεδομένων και δημιουργίας αναλύσεων και αναφορών, ακόμη και από χρήστες με περιορισμένες τεχνικές γνώσεις. Η συνεργασία μας με την TARGIT Ελλάδος είναι μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση που έχει εξελίξει σημαντικά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, διευκολύνοντας την ίδια στιγμή τη χάραξη της στρατηγικής μας“.