Μία νέα κατηγορία γιαουρτιών λανσάρει η Κρι Κρι. Το Κρι Κρι Super Spoon είναι το πρώτο προϊόν της κατηγορίας του που συνδυάζει το στραγγιστό γιαούρτι 0%, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και τις μοναδικές ιδιότητες των super fruits.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, το Super Spoon αποτελεί τη σύγχρονη πρόταση που χαρίζει δύναμη, ενέργεια και απόλαυση σε κάθε κουταλιά και διατίθεται σε δύο γεύσεις: ρόδι, ράσμπερι, goji berry και μύρτιλο, βατόμουρο, φραγκοστάφυλο, κράνμπερι. Το γιαούρτι παρασκευάζεται και στραγγίζεται μέσα σε 24 ώρες, αποτελώντας πηγή πρωτεΐνης, υψηλής βιολογικής αξίας, μόνο από ελληνικό γάλα ημέρας. Η κατανάλωσή του αναφέρεται ότι συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την ισορροπημένη ανάπτυξη του οργανισμού, ενώ προστατεύει από την απώλεια μυϊκής μάζας κατά την άθληση και συμβάλει αντίστοιχα στην αποκατάστασή της.
Παράλληλα, ο συνδυασμός με τα super fruits ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε βιταμίνη C. Η πλούσια αντιοξειδωτική τους δράση αναφέρεται ότι βοηθάει στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που οδηγούν σε γήρανση. Το super spoon είναι πηγή ενέργειας με λίγες θερμίδες, χωρίς λιπαρά και προσφέρει αυξημένη αίσθηση κορεσμού και πληρότητας.
Το νέο Κρι Κρι Super Spoon, εκτός από ένα πλήρες super food για όλους, αναφέρεται ότι είναι επίσης ιδανικό για όσους γυμνάζονται σε σταθερή βάση, για τους έφηβους, που έχουν αυξημένες θρεπτικές ανάγκες, αλλά και για τους άνω των 50 ετών, καθώς με τη σύνθεσή του συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των οστών.
Η κυρία Χρυσάνθη Φίγκου, Υπεύθυνη Προϊόντων Super Spoon, δήλωσε: «Η Κρι Κρι επενδύει δυναμικά στη διατροφική καινοτομία λανσάροντας το Super Spoon, που αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του. Συνδυάζοντας τις πιο σύγχρονες τεχνικές παραγωγής του γιαουρτιού από Ελληνικό γάλα ημέρας, με τις μοναδικές ιδιότητες των super fruits, πετυχαίνουμε να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις διεθνείς διατροφικές τάσεις, απαντώντας στις εξατομικευμένες ανάγκες του σημερινού καταναλωτή. Με αυτόν τον τρόπο συνεχίζουμε να χτίζουμε μια ισχυρή ελληνική μάρκα, στοχεύοντας σε δυναμική ανάπτυξη τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά».