Εξαπλάσια του τονάζ είναι η ζήτηση για το νέο Φρέσκο Γάλα της Ημέρας, που κυκλοφόρησε προ δεκαημέρου από την Δέλτα. Το γεγονός αυτό αποδίδεται στη στροφή των καταναλωτών στο φρέσκο παστεριωμένο γάλα, από το γάλα υψηλής παστερίωσης.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η διοίκηση της Vivartia, σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, το διάστημα Ιουνίου – Αυγούστου, οι πωλήσεις της κατηγορίας φρέσκο γάλα στον κλάδο κατέλαβαν το 58,8% επί των συνολικών, ενώ οι πωλήσεις στο υψηλής παστερίωσης υποχώρησαν στο 41,2%. Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο και στο μερίδιο που κατέχει η Δέλτα στην κατηγορία του φρέσκου γάλακτος. Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάσθηκαν, το μερίδιό της τον Αύγουστο του 2014 ανήλθε σε 33,1% από 28,1% το 2011, ενώ η διαφορά από τον δεύτερο παίκτη διευρύνθηκε σημαντικά.
Οπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Vivartia, κ. Ιωάννης Αρτινός, αυτή τη στιγμή το Φρέσκο Γάλα της Ημέρας διανέμεται σε περιορισμένες ποσότητες στην περιοχή της Αττικής και η τιμή του διαμορφώνεται στο 1,4 ευρώ το λίτρο, δηλαδή 5-10% χαμηλότερα από την τιμή που πωλείται σήμερα το φρέσκο γάλα της ΔΕΛΤΑ διάρκειας 7 ημερών. Στόχος της εταιρείας είναι να εντάξει και άλλες φάρμες στο συγκεκριμένο εγχείρημα και να επεκτείνει τη διανομή του και σε άλλες περιοχές της Αττικής.
Εκτός από την ελληνική αγορά, σχέδια υπάρχουν και για την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό, με απώτερο στόχο το 30% των εσόδων της να προέρχεται από τις διεθνείς αγορές μέσα στην επόμενη τριετία. Ήδη όπως είπε ο κ. Αρτινός, οι εξαγωγές αναπτύσσονται με ρυθμούς 60%. Ειδικότερα, και σε ό,τι αφορά την κατηγορία του “ελληνικού γιαουρτιού” στην ιταλική αγορά, μέσα σε διάστημα τεσσάρων μηνών η ΔΕΛΤΑ, η οποία συνεργάζεται με την Granarolo, κατέκτησε, με μόλις 5 κωδικούς, μερίδιο 17,4%. Την ίδια ώρα, προχωρά και η κατασκευή του εργοστασίου στο Αμπού Ντάμπι.