Νέες προσφορές προστίθενται στην πλατφόρμα του Pockee για δημοφιλή προϊόντα, όπως εντομοκτόνα RAID, προϊόντα DUCK, φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ, τυρί KERRYGOLD και γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ.
Οι τρεις νέες εταιρείες εκμεταλλεύονται την mobile πλατφόρμα του Pockee, ώστε να «συνδεθούν», να επιβραβεύσουν αλλά και να γνωρίσουν καλύτερα τους καταναλωτές τους. Με ένα δίκτυο περισσοτέρων από 1.800 καταστημάτων, μεταξύ των οποίων και οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Σκλαβενίτης, Μασούτης, Γαλαξίας, My Market και Βερόπουλος), το Pockee δίνει τη δυνατότητα στα συγκεκριμένα brands να προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους με καινοτόμες καμπάνιες προώθησης, μέσω του πλέον δυναμικού μέσου επικοινωνίας -του smartphone.
Οι προσφορές των εταιρειών Optima (ΗΠΕΙΡΟΣ & KERRYGOLD) και SC Johnson (Duck, Raid, Glade, Mr Muscle και άλλα) είναι ήδη διαθέσιμες από τον Απρίλιο για τους χρήστες του Pockee, ενώ οι αντίστοιχες της ΚΡΙ ΚΡΙ θα είναι διαθέσιμες μέσα στο Μάιο. Με τις συγκεκριμένες προσθήκες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ που καλύπτει το Pockee, αλλά και η ποικιλία μέσα σε αυτές, διευρύνονται ακόμη περισσότερο ώστε πλέον να καλύπτουν την πλειοψηφία των προϊόντων που ψωνίζει καθημερινά κάποιο νοικοκυριό στο σούπερ μάρκετ.
Περισσότεροι από 160.000 καταναλωτές έχουν εμπιστευτεί μέχρι στιγμής την εφαρμογή Pockee, ώστε να χρησιμοποιήσουν τις αποκλειστικές προσφορές σούπερ μάρκετ που τους προσφέρει. Πλέον η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και από το web στο pockee.com, χωρίς να χρειάζεται χρήση smartphone, ενώ έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές επιπλέον λειτουργίες, όπως η δημιουργία λίστας αγορών με δυνατότητα άμεσου υπολογισμού του χρηματικού οφέλους, κοινής χρήσης με κοντινά πρόσωπα και πολλά άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.