Οριακή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 0,1% ανακοίνωσε η Nestle για το α’ τρίμηνο του 2016. Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 20,93 δισ. ελβετικά φράγκα (21,64 δισ. δολάρια) από 20,92 δισ. και έναντι μιας μέσης εκτίμησης για 21,11 δισ. φράγκα.
Οι οργανικές πωλήσεις επιβραδύνθηκαν σε 3,9% από 4,4% το ίδιο διάστημα του περασμένου έτους, καθώς η εταιρεία, όπως ανέφερε, προσπάθησε να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της εν μέσω μιας εύθραυστης καταναλωτικής εμπιστοσύνης και αποπληθωρισμού σε πολλές χώρες.