“Η απόλαυση μιας παγωμένης Coca–Cola, όποια κι αν είναι αυτή, κάνει την κάθε στιγμή ξεχωριστή!”.
Αυτό το μήνυμα ήρθε να επικοινωνήσει η νέα, παγκόσμια καμπάνια της Coca–Cola “Taste the Feeling”, που παρουσιάστηκε χθες και στην Ελλάδα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα ενώνει την Coca-Cola, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Zero κάτω από μια δημιουργική καμπάνια, που σκοπό έχει να ενώσει την οικογένεια των προϊόντων της Coca-Cola, να έρθει κοντά στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, και να τους υπενθυμίσει την απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola!
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, η νέα, ενιαία στρατηγική μάρκετινγκ:
- Ενισχύει την εμβληματική εικόνα της Coca–Cola, του νούμερου ένα αναψυκτικού παγκοσμίως, ενώνοντας όλα τα προϊόντα της μάρκας κάτω από μια ομπρέλα
- Ζωντανεύει μέσα από την παγκόσμια καμπάνια “Taste the Feeling”, που αφηγείται καθημερινές στιγμές στη ζωή των καταναλωτών
- Κάνει το ίδιο το προϊόν δημιουργικό όχημα της καμπάνιας, αναδεικνύοντας την εμπειρία του να απολαμβάνεις μια Coca-Cola
- Τονίζει τη δέσμευση της εταιρείας στο να προσφέρει ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός
Η νέα καμπάνια “Taste the Feeling”, που μέσα στο 2016 θα βγει στον αέρα σταδιακά σε όλες τις αγορές παγκοσμίως, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- Μια σειρά τηλεοπτικών σποτ
- Μεγάλο αριθμό φωτογραφιών
- Καινούργια οπτική ταυτότητα
- Καινούργιο τραγούδι – «ύμνο» και ηχητική υπογραφή
- Μια διαδραστική «digital «εμπειρία που οι καταναλωτές θα μπορούν να μοιραστούν στα social media
Η νέα καμπάνια διατηρεί τα θεμελιώδη και παγκοσμίως γνωστά και αγαπημένα γνωρίσματα της Coca-Cola: το γυάλινο μπουκάλι-σύμβολο, τη χαρακτηριστική γραμματοσειρά και τον κόκκινο δίσκο. Όλα αυτά, ιδωμένα μέσα από μια σύγχρονη ματιά και δείχνοντας αυθεντικά στιγμιότυπα από τη ζωή των καταναλωτών, προκειμένου να μας υπενθυμίσει τη χαρά του να απολαμβάνει κανείς μια παγωμένη Coca-Cola.
Για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας, η Coca-Cola ζήτησε τη συνδρομή 10 κορυφαίων διαφημιστικών εταιρειών. Σαν αποτέλεσμα, «γεννήθηκαν» διάφορα τηλεοπτικά σποτ, σε παραγωγή των Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo, και Ogilvy & Mather New York. Τα νέα τηλεοπτικά σποτ απαθανατίζουν καθημερινές ιστορίες, συναισθήματα και εμπειρίες ανθρώπων, που όλες έχουν ένα κοινό σημείο: την απόλαυση μιας παγωμένης Coca–Cola, που κάνει κάθε στιγμή μοναδική!
Για το λανσάρισμα της καμπάνιας στην Ελλάδα, θα κυκλοφορήσει το “Anthem”: το βασικό σποτ, στο οποίο θα ακούγεται και το τραγούδι “Taste the Feeling”, που δημιουργήθηκε από την Music Dealers ειδικά για την καμπάνια, με τη φωνή του ανερχόμενου Conrad Sewell. Στο “Anthem” θα ακουστεί για πρώτη φορά και η καινούργια ηχητική υπογραφή της Coca-Cola: ο χαρακτηριστικός ήχος του ανοίγματος ενός μπουκαλιού και η απόλαυση που τον συνοδεύει.
Αναφορικά στην επικοινωνία της μάρκας σε έντυπα, μέσα στα καταστήματα, outdoor και digital επίπεδο, αυτή θα στηριχτεί σε 100 και πλέον φωτογραφίες από τους φωτογράφους μόδας Guy Aroch και Nacho Ricci, που απαθανατίζουν καθημερινές στιγμές ανθρώπων κατά τη διάρκεια των οποίων απολαμβάνουν μια παγωμένη Coca-Cola.
Τέλος, η Coca-Cola έχει ετοιμάσει και μια διαδραστική digital εμπειρία – έκπληξη για όλους τους καταναλωτές: ένα microsite, στο οποίο θα βρίσκονται συγκεντρωμένα διασκεδαστικά GIFs που απεικονίζουν διάφορα συναισθήματα. Οι fans της μάρκας θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν αυτό που τους εκφράζει κάθε στιγμή και να το μοιραστούν στα δικά τους social media, χρησιμοποιώντας το hashtag #TasteTheFeeling.