Αύξηση της τάξης του 4% στις ετήσιες υποκείμενες πωλήσεις της ανακοίνωσε η Unilever, ωστόσο η διοίκησή της ανέφερε ότι προετοιμάζεται για σκληρότερες συνθήκες και υψηλή μεταβλητότητα το 2016.
Η εταιρεία τόνισε ότι τα βασικά λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 0,9 δισ. ευρώ σε 7,9 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδά της εμφάνισαν άνοδο 10% σε 53,3 δισ. το 2015. Το βασικό περιθώριο λειτουργικού κέρδους αυξήθηκε κατά 14,8%, ενώ οι υποκείμενες πωλήσεις στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 7,1%.
Ειδικότερα, κατέγραψε καθαρά κέρδη 4,91 δισ. ευρώ έναντι των 5,17 δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους. Τα κέρδη από τον πυρήνα των δραστηριοτήτων αυξήθηκαν 12% στα 7,9 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν 10% στα 53,3 δισ. ευρώ.
Οι underlying πωλήσεις –που δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των εξαγορών, των πωλήσεων και των κινήσεων των νομισμάτων- αυξήθηκαν 4,1% σε σχέση με την αύξηση 2,9% στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η Unilever προωθεί περισσότερα προϊόντα στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική, καθώς η εταιρεία θέλει να αντισταθμίσει μια περιορισμένη αγορά σε αυτές τις περιοχές μαζί με την βραδύτερη ανάπτυξη σε πολλές αναδυόμενες αγορές.