Ειδήσεις
Home / Οικονομια / Το ψηφιακό αποτύπωμα του πελάτη στο 3ο workshop του ΕΙΜ

Το ψηφιακό αποτύπωμα του πελάτη στο 3ο workshop του ΕΙΜ

“Το ψηφιακό αποτύπωμα του πελάτη – Επιχειρηματικές ευκαιρίες και προκλήσεις” είναι το θέμα που θα αναπτυχθεί στο 3ο workshop του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, με ομιλητές τους κ. Lee Randle, Oracle Marketing Solutions Manager, South Eastern Europe και Leonardos Grielas, CX Principal Sales Consultant CEE & CAT και συμμετέχοντες στο panel τους Σέργιο Δημητριάδη, Επίκουρο καθηγητή στο τμήμα Marketing και Επικοινωνίας του ΟΠΑ και Κατερίνα Νικολάου, Γενική Γραμματέα του EIM. Το workshop θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις της ΕΕΔΕ στα Πατήσια, με χορηγό την Oracle.

Στην ενημέρωση του ΕΙΜ, αναφέρεται: “Καλώς ήλθατε στην επιχειρηματική εποχή του ενδυναμωμένου (empowered) καταναλωτή. Πάντα συνδεδεμένοι, πάντα On-The-Go, πάντα ενημερωμένοι. Είναι μια εποχή που οδηγείται από τα δεδομένα, με επίκεντρο τον κόσμο του πελάτη. Δεδομένα που αυξάνονται ανά δευτερόλεπτο, προσφέροντας μια απίστευτη ευκαιρία να κατανοήσουμε τους καταναλωτές περισσότερο από ποτέ. Το μάρκετινγκ γνωρίζει μια αντίστοιχη αλλαγή από πλευράς πολυπλοκότητας. Οι επιτυχημένες μάρκες πρέπει να εναγκαλιστούν αυτές τις προκλήσεις και να κάνουν αυτό που είναι σωστό (και όχι μόνο αυτό που είναι εύκολο). Όλοι γνωρίζουμε ότι εκείνοι που προσαρμόζονται στο νέο κόσμο θα επιβιώσουν. Οι σύγχρονοι marketers χρειάζονται λύσεις που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν τον ιδανικό πελάτη, για να διαχειριστούν το ταξίδι του πελάτη αλλά και για να αυξήσουν τα έσοδα. Θα πρέπει να χρησιμοποιούν ολοκληρωμένη πληροφόρηση από όλα τα κανάλια, το περιεχόμενο και το μάρκετινγκ των social media σε συνδυασμό με τη διαχείριση των δεδομένων για την παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας στον πελάτη σε όλα τα κανάλια του μάρκετινγκ”.

Τα workshops αυτά του ΕΙΜ διοργανώνονται από τον Ιούλιο του 2014. Πρόκειται για μια σειρά υψηλού επιπέδου, δωρεάν για τα μέλη του ΕΙΜ, τα οποία εστιάζονται σε σύγχρονα θέματα του μάρκετινγκ. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η προσφορά στα μέλη του ΕΙΜ ουσιαστικής και πρακτικής γνώσης καθώς και χρήσιμων «εργαλείων» για την αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα στελέχη του χώρου αυτού.

 

Για περισσότερες πληροφορίες http://www.eede.gr/uploads/files/eim_mrk_workshop_181115.pdf