Ιδιαίτερη απήχηση είχε το «Greek Wine Festival», στα Σκόπια, (14.12.2017), που διοργάνωσε το Γραφείο ΟΕΥ- Σκοπίων, υπό την αιγίδα του Πρέσβη Δ. Γιαννακάκη.
Σκοπός της εκδήλωσης, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των προωθητικών δράσεων υπό τον τίτλο “WINDOW TO GREECE”, ήταν η παρουσίαση του ελληνικού οίνου στο εδώ καταναλωτικό κοινό, στους επαγγελματίες του οίνου, καθώς και τους εκπροσώπους του κλάδου HoReCa.
Παρουσιάστηκαν περισσότερες από 55 ετικέτες οίνων (συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων αποσταγμάτων), των ελληνικών οινοποιείων: Κατώγι Αβέρωφ, Κεχρής, Μπουτάρης, (KΥΡ-ΓΙΑΝΝΗΣ), Πόρτο Καρράς, Κτήμα Πιερία Ερατεινή, Blink Wines, Τσάνταλης, Γεροβασιλείου και Μελισσινός. Παράλληλα με την εκδήλωση γευσιγνωσίας, παρουσιάσθηκαν ελληνικά προϊόντα τροφίμων (ελληνικά τυριά), καθώς και προϊόντα κρέατος (κοτόπουλου), τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως πρώτη υλη για τη δημιουργία ελληνικών εδεσμάτων που προσφέρθηκαν στους επισκέπτες.
Τα προϊόντα τροφίμων ήταν ευγενική προσφορά της αλυσίδας υπεραγορών Βερόπουλου (VERO super markets) και του αντιπροσώπου της ελληνικής εταιρείας ΠΙΝΔΟΣ (ΑΗΑ KOM Dooel).
Η συμμετοχή στην εκδήλωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς παρευρέθησαν σχεδόν 300 προσκεκλημένοι. Την εκδήλωση τίμησαν, μεταξύ άλλων, με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος κ. Jani Makraduli, οι Πρέσβεις των ΗΠΑ, της Ρωσίας, της Ιαπωνίας, της Βουλγαρίας, της Ελβετίας, της Σουηδίας, της Σερβίας και της εδώ Αντιπροσωπείας του ΟΑΣΕ. Επίσης συμμετείχε στοχευμένο καταναλωτικό κοινό και επαγγελματίες του οίνου – εκπρόσωποι τοπικών εταιρειών εισαγωγής, διανομής και εμπορίας οίνων και αλκοολούχων ποτών και του κλάδου HoReCa – δημοσιογράφοι, στελέχη της δημόσιας διοίκησης και των παραγωγικών Υπουργείων, καθώς και εκπρόσωποι της επιχειρηματικής και διπλωματικής κοινότητας της χώρας και άλλοι «primium» καταναλωτές.
Τόσο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, όσο και στο περιθώριο αυτής, οι εκπρόσωποι των οινοποιείων είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επιχειρηματικές επαφές. Από την ενθουσιώδη συμμετοχή διαπιστώθηκε, αρχικώς, ότι υπάρχει καταναλωτικό ενδιαφέρον για τον ελληνικό οίνο, ο οποίος είναι διαφοροποιημένος στα επιμέρους χαρακτηριστικά (πιο «fresh» και «elegant») από τον εντόπιο, σύμφωνα με τους οινολόγους, που δοκίμασαν τα κρασιά, γεγονός που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού οίνου στην συγκεκριμένη αγορά.