Ειδήσεις
Home / Top Slider / 50.000 Έλληνες καταναλωτές συμμετέχουν στο Pepsi MAX Taste Challenge

50.000 Έλληνες καταναλωτές συμμετέχουν στο Pepsi MAX Taste Challenge

Η Pepsi MAX® καλεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν τη γεύση της. Αυτό το καλοκαίρι, η Pepsi θέτει τη γεύση της στην πρώτη γραμμή και δοκιμάζεται γευστικά ευθέως με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά Cola με το Pepsi MAX Taste Challenge.

Το Pepsi MAX Taste Challenge οργανώνεται εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο για να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό cola, με μόνο κριτήριο την γεύση. Το Pepsi Taste Challenge έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 19 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή περισσότερων από 2,4 εκ. καταναλωτών και για πρώτη φορά πραγματοποιείται στη χώρα μας, με μεγάλη επιτυχία κερδίζοντας εξίσου μεγάλη απήχηση σε Έλληνες καταναλωτές κάθε ηλικίας καταγράφοντας τις γευστικές τους προτιμήσεις.

Το Pepsi MAX Taste Challenge στοχεύει στο να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε μια διασκεδαστική διαδικασία τυφλής γευστικής δοκιμής και να επιλέξουν τη γεύση που προτιμούν ανάμεσα σε δύο αναψυκτικά cola. Έως τις 15 Ιουλίου 50.000 Έλληνες καταναλωτές συμμετέχουν σε εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι συμμετέχοντες καλούνται να δοκιμάσουν 2 προϊόντα cola και να εκφράσουν τις γευστικές τους προτιμήσεις.

Η κυρία Ράνια Κυριακού, Marketing Manager της PepsiCo στην Ελλάδα, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα σημείωσε:

«Στην PepsiCo διεξάγουμε συνεχώς έρευνες καταναλωτών σχετικά με τη γεύση, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συνεχιζόμενης εργασίας μας για την ανάπτυξη καλύτερων και γευστικότερων προϊόντων. Είναι μια κοινή προσέγγιση στις καταναλωτικές έρευνες, όπου με τις δοκιμασίες μικρής ποσότητας καταγράφεται η γευστική προτίμηση ανάμεσα σε δύο προϊόντα αναψυκτικών. Κάνοντας μια τυφλή γευστική δοκιμή, χωρίς να είναι ορατή η επωνυμία εξαλείφουμε οποιαδήποτε προκατάληψη λόγω των προκατασκευασμένων ιδεών του ερωτώμενου σχετικά με μια συγκεκριμένη μάρκα ή προϊόν. Στο Pepsi Taste Challenge εφαρμόζεται αυστηρό πρωτόκολλο. Συνεπώς, οι καταναλωτές δεν μπορούν να γνωρίζουν ποια cola δοκιμάζουν και επιλέγουν με αποκλειστικά γευστικά κριτήρια.»

«Η πρόκληση του Pepsi Taste Challenge έχει αποδειχθεί, όπου έχει διεξαχθεί, εξαιρετικά δημοφιλής και το ίδιο συμβαίνει και στην Ελλάδα. Το Taste  Challenge προσέλκυσε μεγάλη προσοχή τις προηγούμενες δεκαετίες παγκοσμίως και οι Έλληνες καταναλωτές το υποδέχονται με ενθουσιασμό καθώς όλο και περισσότεροι έρχονται να δοκιμάσουν και να ανακαλύψουν τις γευστικές τους προτιμήσεις. Άλλωστε αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες γευστικές δοκιμές που έχουν γίνει στη χώρα μας»