Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 στο κατάμεστο Κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος” η τελετή απονομής των Social Media Awards 2018, με σκοπό την επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies της ελληνικής αγοράς.
Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory έδωσαν δυναμικά το παρόν κατακτώντας 10 βραβεία, εκ των οποίων 5 GOLD, 2 SILVER και 2 BRONZE. Κορυφαία στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η απονομή ενός από τα εννιά PLATINUM βραβεία της διοργάνωσης στην κατηγορία Best Content in Social Media για την καμπάνια #apotalidl. Το βραβείο αυτό αποτελεί την ύψιστη διάκριση του θεσμού και απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την κριτική επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πιο αναλυτικά, οι ενέργειες για τις οποίες βραβεύτηκε η Lidl Ελλάς είναι οι εξής:
- #apotalidl
PLATINUM – Best Content in Social Media
GOLD – Best Viral Campaign
GOLD – Best User Generated Content
GOLD – Best Social Media Strategy for PR
GOLD- Best Community Engagement
SILVER – Most Innovative Presence in Social Media
SILVER – Best Use of a Hashtag on Instagram
BRONZE – Best Integration of Social Media & Offline
- #KaneisAllos
GOLD – Best in Retail
- Press Trips in Social Media
BRONZE – Best Social Media Strategy for PR