Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.
Για τη φετινή χρονιά το ΕΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα ύπαρξης του θεσμού, προχώρησε σε περαιτέρω εξέλιξη και αναβάθμισή του. Οι αλλαγές, προς διευκόλυνση των συμμετεχόντων, ξεκινούν από τον τρόπο υποβολής υποψηφιότητας, η οποία πραγματοποιείται πλέον μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ενώ οι κατηγορίες βράβευσης για τον φετινό διαγωνισμό είναι πλέον 13, με 3 φιναλίστ ανά κατηγορία.
Μέσω της διεύρυνσης των κατηγοριών, το ΕΙΕΠ δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις εταιρίες, ανεξαρτήτου μεγέθους, να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό και να επωφεληθούν από την απόσπαση ενός Βραβείου Εξυπηρέτησης Πελατών, προσαρμοσμένου στα ελληνικά δεδομένα και στις ανάγκες της αγοράς. Η αναγνώριση και η προβολή που μπορεί να κερδίσει η εταιρία, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον, είναι μέγιστης σημασίας καθώς είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελεί προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης. Επιπρόσθετα, οι αλλαγές στη δομή της αίτησης υποψηφιότητας και η διαδικασία υποβολής της, έχουν γίνει με τρόπο και στόχο την εκπαίδευση των εταιριών και την παροχή εργαλείων σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.
Μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2015 όλες οι εταιρίες, μέλη -και μη- του ΕΙΕΠ, μπορούν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους στο www.csawards.gr , συμπληρώνοντας ένα ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιο. Η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα μιας συμμετοχής σε όσες κατηγορίες βραβείων επιθυμεί να συμμετέχει, με εξαίρεση την κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς που μπορεί να δηλώσει είτε στη Μεγάλη Ομάδα είτε στη Μικρή Ομάδα.
Οι κατηγορίες των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 είναι:
Κατηγορίες | Ομάδα Βραβείων | |
1 | Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
(Customer Service Training) (Μικρός Οργανισμός) |
|
2 | Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη
(Customer Service Training) (Μεγάλος Οργανισμός) |
|
3 | Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη
(Customer Experience Innovation) (Οργανισμός) |
|
4 | Αντιμετώπιση Έκτακτων Καταστάσεων
(Exceptions & Service Recovery) (Οργανισμός) |
|
5 | Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service) (Μικρός Οργανισμός) |
|
6 | Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός) |
|
7 | Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών | ΙΙ. Βραβείο Επαγγελματία της Χρονιάς |
8 | Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μικρός Οργανισμός) |
IΙΙ. Βραβείο Ομάδας της Χρονιάς |
9 | Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μεγάλος Οργανισμός) |
|
10 | Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
(Μικρός Οργανισμός) |
|
11 | Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) | |
12 | Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα) |
|
13 | Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας (πάνω από 40 άτομα) |
Η Τελετή Απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.