«Κάποιοι πίσω από κραυγές περί ελληνικότητας κρύβουν άλλα πράγματα. Όποιος θέλει να συζητήσουμε περί ελληνικότητας, εμείς είμαστε ανοιχτοί, αλλά αυτό να γίνει με νούμερα και με στοιχεία“, ανέφερε χθες ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των ΜΜΕ, για τα 10 χρόνια του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού.
“Κάποιοι καταναλώνουν την ενέργεια τους στο να ασχολούνται συνέχεια μαζί μας προσπαθώντας να χτίσουν την εικόνα τους μέσα από αρνητική καμπάνια” πρόσθεσε ο κ. Δανιηλίδης, αναφερόμενος -χωρίς να την κατονομάζει- στην καμπάνια (που ήδη έχει αποσύρει) η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποία, όπως ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικονομία και αυτό αποδεικνύεται από το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, το οποίο συμπληρώνει εφέτος την πρώτη του δεκαετία επισφραγίζοντας μια επιτυχή πορεία που αποδίδει σημαντικούς καρπούς για την ελληνική οικονομία, τον πρωτογενή τομέα και τις τοπικές κοινωνίες.
Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 61 εκατ. ευρώ που θα υλοποιηθούν μέχρι το 2019, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.
Όπως επεσήμανε ο κ. Δανιηλίδης, ακόμα και στα χρόνια της κρίσης η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επένδυσε 142 εκατ ευρώ, από το 2009 έως το 2017. Την ίδια στιγμή, σημείωσε, η κερδοφορία της εταιρείας υπέστη πολύ σοβαρό πλήγμα. Αυτό σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη αποδεικνύει ότι “η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σκέπτεται για την Ελλάδα μακροπρόθεσμα και είναι δεσμευμένη ότι ήταν, είναι και θα είναι με τον τρόπο που πρέπει να είναι”.
Αναφερόμενος στην αντιδικία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με τη Ζυθοποιία Μακεδονίας–Θράκης (Βεργίνα) τόνισε: “Εμείς δεν θέλουμε να χαλάμε την ενέργειά μας σε δικαστήρια και σε ένα πόλεμο χαρακωμάτων. Σκοπός μας είναι να ασχοληθούμε σοβαρά με τον Έλληνα καταναλωτή και να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε την κατά κεφαλήν κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα. Υπάρχει δέσμευση προς όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας μας ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ρίχνει λάσπη στην εταιρεία μας χωρίς νομικές επιπτώσεις”.
Κληθείς να σχολιάσει την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την επιβολή προστίμου στην εταιρεία, ο κ. Δανιηλίδης ανέφερε: “Σεβόμαστε απόλυτα την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Ωστόσο, έχουμε το δικαίωμα να διαφωνούμε. Πιστεύουμε ότι σε κάποια φάση θα αποδείξουμε ότι η αγορά μπύρας ήταν και είναι ανοικτή”.
Σχετικά με την πορεία της αγοράς μπύρας, στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, τόνισε ότι η κατανάλωση δείχνει σημάδια ανάκαμψης με σύμμαχο τον καιρό που έχει βοηθήσει πολύ.
Το 2017 η εταιρεία έκλεισε με τζίρο περίπου 200 εκατ. ευρώ, ενώ εξάγει περίπου το 10% της παραγωγής της. Σημειώνεται ότι το 2017 η συνολική κατανάλωση μπύρας εκτιμάται πως υποχώρησε κατά 4%. Ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι η διοίκηση συνεχίζει να αξιολογεί σε ποιες αγορές στο εξωτερικό υπάρχει δυνατότητα για ανάπτυξη προκειμένου να επικεντρωθούν περαιτέρω οι εξαγωγές της.