Ειδήσεις
Home / Top Slider / Yoleni’s: Δημιουργεί πολυχώρο ελληνικής γαστρονομίας στο κέντρο της Αθήνας

Yoleni’s: Δημιουργεί πολυχώρο ελληνικής γαστρονομίας στο κέντρο της Αθήνας

Η Yoleni’s, -το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό delicatessen ελληνικών προϊόντων- συνεχίζει την ανάπτυξή της με δημιουργία δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ξεκινώντας στις αρχές του Σεπτέμβρη, με πρότυπο πολυχώρο της ελληνικής γαστρονομίας, το Yoleni’s flagship concept store’, στην οδό Σόλωνος 9, στο Κολωνάκι, σε κτίριο 7 ορόφων, συνολικά 2.500 τμ, αλλά και με άνοιγμα σε νέες αγορές που ως σήμερα δεν έχει παρουσία με φυσικά σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πρώτο σταθμό τις Η.Π.Α.

Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, πρόκειται για ολοκληρωμένο πολυχώρο όπου θα μπορεί κάποιος να ζήσει μία μοναδική γευστική εμπειρία με ελληνικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον, που θα θυμίζει έντονα τα παντοπωλεία της Αθήνας του 1950 και 1960.
Στον πολυχώρο αυτό, η Yoleni’s, θέλοντας να προσφέρει στον καταναλωτή μία ολοκληρωμένη γκάμα ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας έχει προχωρήσει σε στρατηγικές συνεργασίες με γνωστά και καταξιωμένα brand στο χώρο των τροφίμων, όπως η ‘Φάρμα Μπράλου‘, η ‘Eurocatering Α.Ε.’, η αλλαντοποιία ‘Sary‘, τα γαλακτομικά ‘Ρούμελη‘, οι καφέδες ‘Δρακούλη‘, η ‘La Mia Stevia‘, η μπύρα ‘Νήσος‘, τα αναψυκτικά ‘ΕΨΑ‘ και ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ‘Πόλκα – Φροέλεν’ στο εργαστήριο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών.

Πιο αναλυτικά, στο -1 επίπεδο, θα δημιουργηθεί παντωπολείο 2.000 ελληνικών προϊόντων με κοπή αλλαντικών και τυριών, αλλά και γωνιά με ολόφρέσκα φρούτα και λαχανικά. Στο ισόγειο, χώρος ελαφράς εστίασης, που θα προσφέρει την Θρακιώτικη πίτα  (η οποία θα παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη σε μόλις 4 λεπτά), φρεσκοψημένο τσουρέκι κάθε 30 λεπτά, φρέσκιες σαλάτες, εποχιακές σούπες, γιαούρτι πλαισιωμένο με γλυκές και αρμυρές λιχουδιές, πρωτότυπες γεύσεις παγωτού, ζεστά και κρύα σάντουιτς, καφέ και αναψυκτικά και κελάρι με 230 επιλεγμένες ετικέτες ελληνικών κρασιών και 20 ετικέτες ελληνικής μικροζυθοποιίας.

Στον 1ο όροφο, ειδικά διαμορφωμένο χώρο κοπής κρεάτων σε συνεργασία με την πολύ γνωστή Φάρμα Μπράλου, όπου ο πελάτης θα μπορεί να γεύεται επιτότου κρέατα ειδικής και μη κοπής. Στον 2ο όροφο, εργαστήριο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών-παιδότοπο σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ‘Πόλκα – Φροέλεν’, που δραστηριοποιείται 40 χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης. Στον 3ο όροφο, ειδικό χώρο όπου θα πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα μαγειρικής σε συνεργασία με γνωστούς σεφ. Στον 4ο όροφο, πολυμορφικό χώρο εκδηλώσεων, με οπτικο-ακουστικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, που θα μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους εκδηλώσεις με έμφαση σε εκείνες των παραγωγών και συνεργατών της Yoleni’s. Τέλος θα διαθέτει ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό που θα γνωρίζει την ιστορία των ελληνικών γεύσεων και προϊόντων, που θα προσφέρονται στο κατάστημα.

Ο πολυχώρος θα ανοίξει τις πόρτες του για να υποδεχτεί το ελληνικό κοινό αλλά και τους τουρίστες στις αρχές του Σεπτέμβρη, σε λειτουργία 7 ημέρες την εβδομάδα και θα μπορεί να εξυπηρετεί όλη την Αθήνα σε καθημερινή βάση, μέσω υπηρεσίας delivery. Τα επίσημα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν στις 21 Σεπτεμβρίου.

Από την εταιρεία αναφέρεται ότι “η Yoleni’s παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα κατάφερε και συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, ενισχύοντας την ελληνική οικονομία. Με τη λειτουργία του πρότυπου αυτού πολυχώρου γαστρονομίας, τετραπλασιάζει τις θέσεις εργασίας της εταιρείας, φέρνει κοντά 180 παραγωγούς από όλη τη χώρα, στηρίζοντας αυτούς και τις 2.300 οικογένειές τους, ενώ την ίδια στιγμή φιλοδοξεί να αποτελέσει το εγχείρημα αυτό πόλο έλξης τουριστών ώστε το ελληνικό προϊόν και η φήμη της ελληνικής φιλοξενίας να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο”.
Σημειώνεται ότι το www.yolenis.com είναι το πρωτοπόρο ελληνικό ηλεκτρονικό delicatessen με 2000 αυθεντικά προϊόντα τοπικού χαρακτήρα περισσοτέρων απο 180 μικρών παραγωγών από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ξεκίνησε το 2013 με προσήλωση στη προώθηση των προϊόντων της ελληνικής γης. Τα προϊόντα αυτά απολαμβάνουν ήδη καταναλωτές σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση και από το φθινόπωρο του 2015 στις ΗΠΑ, μέσα σε 16 έως 36 ώρες από την παραγγελία.