Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Weber Shandwick: Βράβευση από την Advertising Age

Weber Shandwick: Βράβευση από την Advertising Age

Η Weber Shandwick απέσπασε σήμερα τον τίτλο της «Advertising Age’s Agency A-List», την ετήσια εθνική κατάταξη μεταξύ των καλύτερων εταιρειών διαφήμισης και μάρκετινγκ. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Weber Shandwick, είναι η μόνη εταιρεία δημοσίων σχέσεων που έχει αναγνωριστεί στο Agency A-List.

Η Advertising Age επεσήμανε ότι, «Οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων, συνήθως, δεν αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία για ψηφιακές ή δημιουργικές υπηρεσίες ή ακόμη και να παρουσιάσουν ριψοκίνδυνες ιδέες. Ωστόσο, η Weber Shandwick… αποτελεί την εξαίρεση.»

Η Advertising Age δήλωσε ότι η Weber Shandwick οδηγεί τον κλάδο σε επανάσταση, επισημαίνοντας ότι αυτό οφείλεται τόσο στη βραβευμένη πλατφόρμα Mediaco, που αποτελεί έναν οδηγό επένδυσης των επιχειρήσεων που επιζητούν ψηφιακή ανάπτυξη και επιτυχημένα στατιστικά αποτελέσματα στο διαδίκτυο, όσο και στη διαφημιστική εταιρεία Sawmill, η οποία προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών στους πελάτες. Επίσης, μεταξύ άλλων τονίστηκε ο διπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης που παρατηρήθηκε στην εταιρεία για το 2014 σε σύγκριση με πέρσι, η επιτυχής διατήρηση του 100% των πελατών της, διατηρώντας τους στους 30 κορυφαίους, κερδίζοντας συνεχώς νέες αναθέσεις και καθιερώνοντάς τη στο χώρο ως η καλύτερη εταιρεία διαφήμισης, ψηφιακών και κοινωνικών υπηρεσιών από μεγάλους πελάτες.
“Τολμήσαμε να προχωρήσουμε πέρα από τις  παραδοσιακές γραμμές ώστε να ενσωματώσουμε τα κοινωνικά και ψηφιακά μέσα, το περιεχόμενο, τις εκδόσεις, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις και τις σχέσεις με τον δημόσιο τομέα σε λύσεις που θα φέρουν επιχειρηματικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας,” δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος, της Weber Shandwick.

Η Advertising Age Agency A-List επιβραβεύει τις καλύτερες εταιρείες στο τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ από τα μέσα της δεκαετίας του 1970. Οι συντάκτες του Ad Age, κάνουν τις επιλογές τους βάσει στοιχείων που απαρτίζονται από τη δημιουργικότητα, τις οικονομικές επιδόσεις, τη καινοτομία και την ικανότητα που έχουν οι εταιρείες να ‘χτίσουν’ τις επιχειρήσεις των πελατών τους. Το franchise έχει επεκταθεί τα τελευταία χρόνια ώστε να τιμήσει το ευρύτερο φάσμα των αγορών και να αντικατοπτριστούν οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.