Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Το σχέδιο ως μέσο πολιτισμού και αξιών της Lavazza

Το σχέδιο ως μέσο πολιτισμού και αξιών της Lavazza

Το σχέδιο ως μέσο πολιτισμού, όχι μόνο έκφραση ομορφιάς ή κομψότητας και λειτουργικότητας, αλλά ένα εξαιρετικό εργαλείο για την επικοινωνία των αξιών του πολιτισμού μέσω της τέχνης των μορφών.

Ως παγκόσμιος ηγέτης στην τέχνη του καφέ, με δραστηριότητες σε περισσότερες από 90 χώρες σε πέντε ηπείρους, η Lavazza έχει μια έμφυτη ευαισθησία για την τέχνη, την αισθητική και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ μορφής και λειτουργικότητας. Αυτό εξηγεί, για παράδειγμα, τη συνεργασία της με έναν αδιαφιλονίκητο ηγέτη στο τομέα της διαφήμισης, τον Armando Testa, που έκανε τη Lavazza πρωτοποριακή δύναμη στον τομέα της γραφιστικής τη δεκαετία του 1950, για να μην αναφέρουμε πολλά γραφικά έργα του αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Fabio Novembre, όπως η Spazio Lavazza, η οποία είχε εκατομμύρια επισκέπτες κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας έκθεσης (EXPO 2015).

Η Nuvola Lavazza – η νέα έδρα της εταιρείας, άνω των 30.000 τετραγωνικών μέτρων που άνοιξε πριν από ένα χρόνο στο Τορίνο – σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Cino Zucchi για να συνδυάσει τις αρμονικές μορφές του με το υπάρχον αστικό ιστό και να αναμορφώσει τους κοινοτικούς χώρους της συνοικίας Aurora. Η Nuvola είναι επίσης το σπίτι του Condividere, ενός εστιατορίου του οποίου οι εσωτερικοί χώροι σχεδιάστηκαν από τον Dante Ferretti, ο οποίος είναι βραβευμένος με Oscar, για να ενισχύσει την απόλαυση του φαγητού που δημιουργήθηκε από τον chef και το Μουσείο Lavazza, σχεδιασμένο από τους διεθνείς αρχιτέκτονες Ralph Appelbaum Associates, γύρω από τον παγκόσμιο πολιτισμό καφέ.

Στον κόσμο των τροφίμων, αυτή η ικανότητα σχεδιασμού οδήγησε στη γέννηση ενός νέου κλάδου – σχεδιασμού καφέ  – και, από το 2000 και μετά, σε δημιουργίες με τον Ferran Adrià και άλλους κορυφαίους σεφ του κόσμου, όπως το Éspreso Cookie Cup και πολυάριθμα πειράματα γεύσης που χρησιμοποιούν νέες τεχνικές, έννοιες και προσεγγίσεις για τη γευσιγνωσία. Συνδυασμοί γεύσεων, αρωμάτων και χρωμάτων που έχουν φέρει επανάσταση στους τρόπους απόλαυσης του αγαπημένου ποτού των Ιταλών. Η τάση έδωσε το όνομά της και στο πρώτο κατάστημα της Lavazza (“Coffee Design” στην Piazza San Fedele,στο Μιλάνο), ένας μοναδικός χώρος που σχεδιάστηκε για να προσφέρει μια νέα και εντυπωσιακή εμπειρία στον αυθεντικό κόσμο του καφέ.

Η φυσική κλίση της Lavazza προς την τέχνη έχει επίσης φέρει επανάσταση στον κόσμο του εγχώριου καφέ. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια πλήρης ανανέωση της γλώσσας σχεδιασμού που εκφράζεται από όλες τις μηχανές καφέ της «σπιτικής» σειράς A Modo Mio, χαρακτηριζόμενη από σύγχρονες και ουσιαστικές απεικονίσεις όπως η συναρπαστική εγκατάσταση από την Deséa σε συνεργασία με την Gufram την τρέχουσα εβδομάδα σχεδίασης.

Η πρωτοποριακή προσέγγιση της Lavazza στο σχεδιασμό και στις εικαστικές τέχνες έχει συμπαραταχτεί με τα χρόνια με τη συνεργασία με μερικά από τα μεγαλύτερα μουσεία στον κόσμο, όπως το Μουσείο Guggenheim στη Νέα Υόρκη, το κρατικό μουσείο Hermitage στην Αγία Πετρούπολη, το Musei Civici Veneziani (MUVE) στη Βενετία , το Μουσείο Πολιτισμού του Μιλάνου (MUDEC), το Triennale di Milano και το νέο Museo del Design Italiano, του οποίου η εταιρεία είναι υπερήφανη που υποστηρίζει την πρώτη μόνιμη έκθεση (σκηνοθεσία του αρχιτέκτονα Joseph Grima), με μια επιλογή από τα πιο εικονικά και αντιπροσωπευτικά έργα του ιταλικού σχεδιασμού.