Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Το νέο τηλεοπτικό της Kaiser μας ταξιδεύει στην «τέχνη» της παραγωγή της

Το νέο τηλεοπτικό της Kaiser μας ταξιδεύει στην «τέχνη» της παραγωγή της

Η Kaiser, η Νο1 Pilsner στην Ελλάδα, αγαπητή στο κοινό για τη χαρακτηριστική γεύση, τη διαχρονική γοητεία και την ασύγκριτη ποιότητά της, βρίσκεται στον αέρα με ολοκαίνουρια διαφημιστική καμπάνια και μας προσκαλεί να γνωρίσουμε την «τέχνη» που κρύβεται πίσω από την παραγωγή της

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, γνωστός σκηνοθέτης και ηθοποιός, Βασίλης Μπισμπίκης, αναλαμβάνει αυτήν τη φορά τον ρόλο του θεατή σε μια διαφορετική παράσταση, αυτήν της παραγωγής μιας μπύρας Kaiser. Κάνοντας μια διαδρομή από όλα τα στάδια της παραγωγής της και την επιλογή των εκλεκτών πρώτων υλών της, ανακαλύπτει πώς η τεχνογνωσία, η εμπειρία, ο συντονισμός και οι μελετημένες κινήσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο για το απολαυστικό αποτέλεσμα μιας Kaiser. Για αυτό και καταλήγει να την απολαμβάνει, ανάμεσα σε φίλους, γνωρίζοντας πολύ καλά την απάντηση στο ερώτημα «Μπύρα ή Kaiser.

Κι όλα αυτά, υπό το δυναμικό ρυθμό που δίνει το τραγούδι Sinnerman της Nina Simone, σε διασκευή του Felix da Housecat.

Γιατί η παραγωγή μιας Kaiser είναι «τέχνη», που πραγματοποιείται σε ιδανικές συνθήκες ζύμωσης και ωρίμανσης, όπου συνδυάζονται αρμονικά τα πιο ποιοτικά υλικά, προκειμένου να της προσφέρουν την χαρακτηριστική πλούσια γεύση, την υψηλή αισθητική και το βαθύ, χρυσαφένιο χρώμα της. Μέσα από τις 5 εκλεκτές ποικιλίες κριθαριού και τους 3 προσεκτικά επιλεγμένους τύπους λυκίσκου, με τον μοναδικό λυκίσκο «Tradition» να κυριαρχεί στη αγαπημένη γεύση της, η Kaiser μας υπενθυμίζει συνεχώς ότι δεν είναι απλά μια μπύρα, αλλά μια γευστική εμπειρία.

Την τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία McVictor & Hamilton, σε παραγωγή της Stefi Productions και σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα.

Ανακαλύψτε τη νέα καμπάνια της μπύρας Kaiser, της Νο1 μπύρας Pilsner στην Ελλάδα, και δημιουργήστε τις δικές σας στιγμές απόλαυσης.

Εδώ μπορείτε να δείτε το νέο τηλεοπτικό.