Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Τη λειτουργία νέου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκινά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Τη λειτουργία νέου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκινά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Με στόχο τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών και την παροχή λύσεων που απαντούν άμεσα και πρακτικά στις καθημερινές ανάγκες των πελατών της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στη δημιουργία ενός νέου, ξεχωριστού τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service).
Η νέα ομάδα Customer Service της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας θα βρίσκεται στη διάθεση των πελατών της καθημερινά, μεταξύ 08:00-17:30, ενισχύοντας την εξυπηρέτησή τους και επιλύοντας άμεσα και αποτελεσματικά πληθώρα θεμάτων που άπτονται της συνεργασίας τους με την εταιρεία. Ταυτόχρονα, θα αποτελεί σημείο επαφής για το DraughtMaster™ Club, τη διαδικτυακή πλατφόρμα επιβράβευσης των πελατών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Το τμήμα Customer Service θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς τον συνεργάτη-υπεύθυνο πωλήσεων, ενισχύοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και την εξοικονόμηση χρόνου σε όλα τα στάδια επικοινωνίας.

Μοιραστείτε τοEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin