Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Τη λειτουργία νέου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκινά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Τη λειτουργία νέου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ξεκινά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Με στόχο τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών και την παροχή λύσεων που απαντούν άμεσα και πρακτικά στις καθημερινές ανάγκες των πελατών της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στη δημιουργία ενός νέου, ξεχωριστού τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service).
Η νέα ομάδα Customer Service της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας θα βρίσκεται στη διάθεση των πελατών της καθημερινά, μεταξύ 08:00-17:30, ενισχύοντας την εξυπηρέτησή τους και επιλύοντας άμεσα και αποτελεσματικά πληθώρα θεμάτων που άπτονται της συνεργασίας τους με την εταιρεία. Ταυτόχρονα, θα αποτελεί σημείο επαφής για το DraughtMaster™ Club, τη διαδικτυακή πλατφόρμα επιβράβευσης των πελατών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Το τμήμα Customer Service θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς τον συνεργάτη-υπεύθυνο πωλήσεων, ενισχύοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και την εξοικονόμηση χρόνου σε όλα τα στάδια επικοινωνίας.