Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΕΣΒΕΠ: Τα brands συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια

ΕΣΒΕΠ: Τα brands συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και την εξωστρέφεια

«Είμαστε οι Μάρκες και με αυτή την ιδιότητά μας μπορούμε πολλά να προσφέρουμε τόσο στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας όσο και στην εξωστρέφειά της». Με αυτά τα λόγια, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων κ. Νίκος Καραγεωργίου ξεκίνησε τη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου. Συνεχίζοντας την εισαγωγή του ο κ. Καραγεωργίου είπε με αλληγορικό τρόπο ότι εάν από μια αγελάδα ζητάει κανείς όλο της το γάλα, μπορεί σε κάποια στιγμή να του μείνει στα χέρια. Με τον τρόπο αυτό, ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, έθεσε το πρόβλημα των αρνητικών επιπτώσεων της υπερφορολόγησης της μεσαίας τάξης, που σηκώνει και τα υψηλότερα φορολογικά βάρη. Πάντως, ο κ. Καραγεωργίου, έκλεισε την εισαγωγική του παρέμβαση με αισιόδοξο μήνυμα, λέγοντας ότι, παρά την κρίση, η οικονομία και τα προϊόντα της θα μπορέσουν να βρουν το δρόμο τους.

Τις σημερινές και μελλοντικές τάσεις στο λιανεμπόριο παρουσίασε ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος METRO ΑΕΒΕ, ο οποίος υπογράμμισε ότι οι τάσεις συγκέντρωσης στο λιανεμπορικό χώρο θα συνεχιστούν, χωρίς όμως αυτό να οδηγήσει σε  περαιτέρω ένταση στις σχέσεις προμηθευτών και Super Markets. O διευθύνων Σύμβουλος της METRO AEBE είπε ότι τα μη αποδοτικά καταστήματα θα κλείσουν ως αποτέλεσμα του εξορθολογισμού της αγοράς.

Οι πωλήσεις για τις πωλήσεις θα εκλείψουν σταδιακά και στο χώρο του λιανεμπορίου θα επικρατήσει περισσότερη λογική, με κριτήριο την κερδοφορία καθ΄ όλο το μήκος της τροφοδοτικής αλυσίδας.  Ο κ. Παντελιάδης αναφέρθηκε επίσης στις τεχνολογικές ανατροπές που θα παρατηρηθούν στο λιανεμπόριο με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου, έδωσε έμφαση στην ποιότητα της εξυπηρέτησης και τόνισε ότι στο εσωτερικό των καταστημάτων θα αυξηθούν τα υπάρχοντα τμήματα για να καλύψουν καλύτερα αγορές, στις οποίες αυτή τη στιγμή το Super Market έχει μικρή παρουσία, με έμφαση στα έτοιμα και ημι-έτοιμα φαγητά.

Κλείνοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της METRO AEBE, αναφέρθηκε στη συντόμευση του χρόνου πληρωμής των προμηθευτών, στον τεράστιο ρόλο της επικοινωνίας μέσω των social media και στον εξορθολογισμό των παροχών και εκπτώσεων, με γνώμονα τις δίκαιες ισορροπίες.

Ο κ. Βαγγέλης Τολίδης, Retailer Services Executive, The Nielsen Company, αναφέρθηκε στην επίδραση των τιμών στην εξέλιξη των πωλήσεων ταχυκίνητων αγαθών στο λιανεμπόριο.

Ο κ. Διονύσης Νικολάου, Γενικός Διευθυντής του οργανισμού ΔιαΝΕΟσις, αναφέρθηκε στις δραστηριότητες του νέου αυτού Think Tank και είπε ότι σκοπός του είναι να χαρτογραφήσει τάσεις και συμπεριφορές στην ελληνική κοινωνία, ώστε μέσα από τη μελέτη τους να χαραχθούν και κατευθύνσεις ακολουθητέας οικονομικής πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό οι κ.κ. Θοδωρής Γεωργακόπουλος – Δ/ντής Περιεχομένου και Κυριάκος Πιερρακάκης – Δ/ντής Ερευνών, παρουσίασαν την έρευνα «Τι πιστεύουν οι Έλληνες» υπογραμμίζοντας ιδιαίτερα ότι η ελληνική κοινωνία είναι διχασμένη σε ευρωπαϊστές και αντιευρωπαϊστές, αλλά παρόλα αυτά οι Έλληνες, σε ποσοστό πάνω από 70%, προτιμούν να έχουν σαν νόμισμά τους το ευρώ παρά τη δραχμή. Οι δύο ερευνητές είπαν επίσης ότι αυτός ο δυισμός της ελληνικής κοινωνίας είναι αποτέλεσμα των οικονομικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και υπό αυτή την έννοια θέλει ευρύτερη παρακολούθηση.