Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Στην CONCEPT Communication Strategies η επικοινωνία για τα προϊόντα Citrus 

Στην CONCEPT Communication Strategies η επικοινωνία για τα προϊόντα Citrus 

Στην CONCEPT Communication Strategies το συνολικό πλάνο Στρατηγικής Επικοινωνίας για τα προϊόντα Citrus. Τα αγαπημένα και πολυβραβευμένα παραδοσιακά προϊόντα με βάση τα ονομαστά εσπεριδοειδή της Χίου και πρωταγωνιστή το Χιώτικο Μανταρίνι ήρθαν στην Αθήνα, με στόχο να επεκτείνουν την παρουσία τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η συνεργασία με την CONCEPT  Communication Strategies σηματοδοτεί τη στοχευμένη τοποθέτηση του brand και των προϊόντων μέσα από τις υπηρεσίες Στρατηγικής Επικοινωνίας, Media Relations, Social Media Management και Influencers Cooperation.

Η Γιώτα Χουλιαρά, CEO της CONCEPT Communication Strategies  αναφέρει: «Μια νέα εποχή που στόχο έχει να παντρέψει τις μνήμες της παράδοσης με τον μοντέρνο τρόπο ζωής ξεκινά για τα αγαπημένα προϊόντα Citrus. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ακόμα μια εταιρία με πλήθος βραβεύσεων εμπιστεύεται την ομάδα μας για να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων της και να συνδράμει στη Στρατηγική της Ανάπτυξη».

 

Παραδοσιακά Προϊόντα Citrus

Στην Αθήνα πλέον, τα προϊόντα Citrus παρασκευάζονται σε μια σύγχρονη μονάδα με παραδοσιακές όμως μεθόδους, βασισμένες στις διαχρονικές αξίες της φροντίδας και της προσήλωσης στην άριστη ποιότητα σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Τα προϊόντα Citrus έχουν συγκεντρώσει πλήθος βραβεύσεων με το Παραδοσιακό Αμυγδαλωτό Χιώτικου Μανταρινιού να έχει αναδειχθεί στα 50 καλύτερα προϊόντα παγκοσμίως στον διεθνή γαστρονομικό διαγωνισμό «Great Taste Awards» 2017, που αποτελεί σημείο αναφοράς για τα gourmet τρόφιμα και έχει χαρακτηριστεί ως «Όσκαρ της γεύσης».