Ειδήσεις
Home / Top Slider / Στα “μαλακά” έπεσε ο Φρεσκούλης 

Στα “μαλακά” έπεσε ο Φρεσκούλης 

Λόγω του αντικειμένου δραστηριότητος της Eurocatering, γνωστής από το brand έτοιμων σαλατών Φρεσκούλης, η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει ήπια αρνητική επίδραση στο επίπεδο δραστηριότητος της. Στο βασικό σενάριο της διοίκησης, περιλαμβάνεται η εκτίμηση πως οι επιπτώσεις θα παραμείνουν ήπιες για τη φετινή χρονιά, ενώ από την χρήση 2021, η εταιρεία θα μπορέσει να συνεχίσει την ανοδική της πορεία.
Πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε σε 35.764.365,35 ευρώ, έναντι 30.193.603,91 ευρώ (αύξηση 18,45%), ενώ το μικτό αποτέλεσμα σε 10.628.287,79 ευρώ, έναντι 9.454.416,99 ευρώ (αύξηση 12,42%). Το EBITDA, αυξήθηκε κατά 7,04% αγγίζοντας τα 2.832.142,64 ευρώ, το αποτέλεσμα προ τόκων & φόρων σε 2.407.658,08 ευρώ από 2.257.072,343 ευρώ (αύξηση 6,67%), ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων 1.888.457,99 ευρώ, έναντι 1.771.177,06 ευρώ (αύξηση 6,62%). Τέλος, το αποτέλεσμα μετά φόρους, διαμορφώθηκε σε 1.387.737,10 ευρώ από 1.109.352,99 ευρώ (αύξηση 25,09%).