Ειδήσεις
Home / Retail / Spar Hellas: Στοχεύει σε 300 καταστήματα μέχρι το 2021

Spar Hellas: Στοχεύει σε 300 καταστήματα μέχρι το 2021

Η εγκαθίδρυση ενός δικτύου 330 καταστημάτων που θα παράγει έσοδα άνω των 600 εκατ. ευρώ μέχρι το 2021 και θα υποδέχεται σε καθημερινή βάση 150.000 καταναλωτές, αποτελεί τον βασικό στόχο της Spar Hellas, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Spar Hellas, κ. Φοίβος Καρακίτσος, από το βήμα του πρώτου forum προμηθευτών της αλυσίδας.

Ειδικότερα ανέφερε ότι τα μηνύματα από την μέχρι στιγμής πορεία είναι ενθαρρυντικά και χαρακτήρισε το 2018 ως μια καταπληκτική χρονιά ανάπτυξης, καθώς οι πωλήσεις των καταστημάτων που εντάχθηκαν στο δίκτυο της Spar παρουσιάζουν ρυθμούς αύξησης 30%Για το σύνολο του έτους, οι πωλήσεις αναμένεται να ανέλθουν στα 127 εκατ. ευρώ.

Από την αρχή του έτους έχουν ανοίξει καταστήματα σε πέντε περιοχές της χώρας, κυρίως νησιωτικές (Δωδεκάνησα, Κυκλάδες κ.α.), καθώς και δυο καταστήματα στην Αθήνα ενώ το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει η λειτουργία νέων σημείων στην Πελοπόννησο και στα Ιόνια νησιά. Σύμφωνα με τον κ. Καρακίτσο, στο τέλος της φετινής χρονιάς η εταιρεία θα αριθμεί συνολικά 24 καταστήματα ενώ θα έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την μετατροπή άλλων 48 σημείων.

Στα οφέλη της συνεργασίας με την Spar αναφέρθηκε ο κ. Γιώργος Παπαντώνης, πρόεδρος του ομίλου αγορών Αστέρας. Όπως τόνισε, η επιχείρηση που εντάσσεται στην ομπρέλα της Spar διασφαλίζει τη βιωσιμότητά της, μέσα από την παροχή τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης και παράλληλα προσφέρει ελευθερία κινήσεων, σε αντίθεση με την ένταξη σε σύστημα franchise. Ο κ. Παπαντώνης, απηύθυνε πρόταση προς όλους τους  ανεξάρτητους λιανέμπορους να συστρατευθούν μαζί τους, προκείμενου να εκμεταλλευθούν τη δυναμική του εγχειρήματος.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Spar International, κ. Tobias Wahmuht, ο οποίος παραβρέθηκε στο συνέδριο δεν έκρυψε την αισιοδοξία του για το νέο ξεκίνημα στην ελληνική αγορά, επισημαίνοντας πως παρά τα εμπόδια υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης για το σήμα και τόνισε πως η εταιρεία του διαθέτει όλα τα μέσα και κυρίως το brand για να ανταγωνισθεί τις μεγάλες αλυσίδες.