Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Pepsico -Ηβη: Νέος επικεφαλής marketing με έδρα τη Ρουμανία

Pepsico -Ηβη: Νέος επικεφαλής marketing με έδρα τη Ρουμανία

Νέος επικεφαλής ανακοινώθηκε για το marketing της Pepsico στα Βαλκάνια, που από τον Δεκέμβριο περιλαμβάνει και την εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου.
Οπως ανακοινώθηκε, επικεφαλής της PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise ορίσθηκε ο Ρουμάνος Calin Clej, ο οποίος θα συντονίζει όλη τη στρατηγική για τη Ρουμανία, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Αλβανία, την Κροατία, την πΓΔΜ, το Μαυροβούνιο, τη Βοσνία, τη Μάλτα, την Κύπρο και το Ισραήλ. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο Calin Clej θα διαχειριστεί την ορθή εφαρμογή των σχεδίων δράσης για την PepsiCo και την ανάπτυξη νέων συνεργιών στις αγορές της Βαλκανικής.
Σημειώνεται ότι το marketing της Pepsico στην Ελλάδα «τρέχει» από την Ρουμανία, ήδη από τον Δεκέμβριο 2014, αρχικά από την επίσης Ρουμάνα, Alina Imbrea.
Οι κινήσεις αυτές εκτιμάται ότι εντάσσονται στο πλαίσιο της προσπάθειας απεμπλοκής του πολυεθνικού ομίλου από την ελληνική αγορά.  Οπως έχουμε και προ διμήνου δημοσιεύσει, η ελληνική θυγατρική έχει πραγματοποιήσει σειρά επαφών με τοπικούς εμφιαλωτές, με σκοπό την ανάθεση παραγωγής των αναψυκτικών και χυμών της σε τρίτο. Η εταιρεία φέρεται να έχει προτείνει σε όσους τοπικούς εμφιαλωτές έχει κάνει κρούση διάφορες εναλλακτικές. Μεταξύ αυτών είναι η παραχώρηση των εγκαταστάσεων και μαζί η άδεια χρήσης των σημάτων της (Pepsi Cola, 7Up, Lipton Ice Tea και HBH) με αντάλλαγμα την καταβολή ενός ποσοστού επί των πωλήσεων υπό τη μορφή δικαιωμάτων.

Σημειώνεται ότι το μερίδιο της εταιρείας στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια όπως και ο τζίρος της. Συγκεκριμένα το μερίδιο της στο σύνολο της χώρας διαμορφώνεται πλέον στο 6,8% ενώ την περίοδο 2009-2013 έχασε περίπου το 45% των πωλήσεών της, καθώς από 125,5 εκατ. ευρώ το 2009 έφθασε στα 70 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2013.