Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Pepsi Max: Φέρνει την πρόκληση του Pepsi Taste Challenge στους Έλληνες καταναλωτές

Pepsi Max: Φέρνει την πρόκληση του Pepsi Taste Challenge στους Έλληνες καταναλωτές

Η Pepsi MAX® καλεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν τη νόστιμη, τολμηρή γεύση της. Αυτό το καλοκαίρι, η Pepsi θέτει τη γεύση της στην πρώτη γραμμή και δοκιμάζεται γευστικά ευθέως με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά Cola με το Pepsi MAX Taste Challenge.

Το Pepsi MAX Taste Challenge οργανώνεται εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο για να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό cola, με μόνο κριτήριο την γεύση. Το Pepsi Taste Challenge έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 19 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή περισσότερων από 2,4 εκ. καταναλωτών και για πρώτη φορά έρχεται και στη χώρα μας για να καταγράψει τις γευστικές προτιμήσεις και των Ελλήνων καταναλωτών.

Το Pepsi MAX Taste Challenge στοχεύει στο να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε μια διασκεδαστική διαδικασία τυφλής γευστικής δοκιμής και να επιλέξουν τη γεύση που προτιμούν ανάμεσα σε δύο αναψυκτικά cola. Από τις 5 Μάιου έως και τις 15  Ιούλίου 50.000 Έλληνες καταναλωτές θα συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δοκιμάσουν 2 προϊόντα cola και να εκφράσουν τις γευστικές τους προτιμήσεις.

Από την πλευρά της η κυρία Δέσποινα Τσαγκάρη, Εμπορική Διευθύντρια της PepsiCo στην Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την διοργάνωση και στην Ελλάδα του φημισμένου Pepsi MAX Taste Challenge, το οποίο έρχεται να προκαλέσει τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα των καταναλωτών για την γεύση που προτιμούν. Με έναν αμφίδρομο και διασκεδαστικό τρόπο το Pepsi MAX Taste Challenge έρχεται για να υπερβεί τα στερεότυπα και να αμφισβητήσει τις προκαταλήψεις ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να συμμετέχουν και να εκφράσουν απροκατάληπτα τις γευστικές τους προτιμήσεις.»

Μοιραστείτε τοEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin