Ειδήσεις
Home / Top Slider / Ουσιαστική η σύνδεση του CEO με την εταιρική φήμη

Ουσιαστική η σύνδεση του CEO με την εταιρική φήμη

Το 81% των Executive στελεχών θεωρούν ότι η ουσιαστική σύνδεση (engagement) των CEO με εξωτερικά κοινά είναι προαπαιτούμενο για την εταιρική φήμη, ενώ το 50% των executive θεωρούν ότι η φήμη του διευθύνοντος συμβούλου (CEO reputation) θα παίζει ακόμα πιο σημαντικό ρόλο σε ό,τι αφορά την εταιρική φήμη, τα επόμενα χρόνια.

Αυτά επισημαίνονται μεταξύ άλλων, σε έρευνα που εξέδωσε η  εταιρεία PR Weber Shandwick. Όπως αναφέρεται, ένα νέο μοντέλο οικοδόμησης της φήμης (reputation) του CEO καθορίζεται από τη μεγάλη ζήτηση για περιεχόμενο και από τον μεγάλο αριθμό πλατφορμών μέσω των οποίων οι ηγέτες των εταιρειών μπορούν να συνδεθούν με stakeholders στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

«Χρόνια πριν οι CEO και όσοι βρίσκονταν γύρω από αυτούς, συνέδεαν τις εμφανίσεις του CEO με την προσωπικότητά του. Σήμερα, το θέμα δεν αφορά στην προσωπικότητα, αλλά στην αξιοπιστία, η οποία μπορεί να καλλιεργηθεί με πολλούς τρόπους και προσθέσει αξία εντός και εκτός του οργανισμού» επισημαίνει η Leslie GainesRoss, Chief Reputation Strategist της Weber Shandwick. «Σήμερα η προβολή του CEO σημαίνει να έχει ευρύτερη παρουσία με σημαντικότερους σκοπούς και με περισσότερους από έναν τρόπους», αναφέρει.

Η έρευνα «The CEO Reputation Premium: Gaining Advantage in the Engagement Era» διεξήχθη από τη Weber Shandwick με την KRC Research, online, σε περισσότερους από 1700 senior executives και σε περισσότερες από 19 χώρες της Β. Αμερικής, της Ευρώπης, της Ασίας – Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής.

 

Γιατί η φήμη του CEO έχει σημασία

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η φήμη ενός διευθύνοντος συμβούλου έχει μεγάλη σημασία για την εταιρεία και αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα και ανταγωνιστικά προσόντα του. Στην έρευνα, οι executives συμφωνούν: Κατά μέσο όρο αποδίδουν περίπου το μισό (45%) της εταιρικής φήμης στη φήμη του διευθύνοντος συμβούλου τους. Αυτός η άρρηκτη διασύνδεση της εταιρικής φήμης και της φήμης του CEO αναμένεται να δυναμώσει, δεδομένου ότι το 50% των executives θεωρεί ότι η φήμη του CEO θα παίζει ακόμα σημαντικότερο ρόλο τα επόμενα χρόνια.

Επίσης, οι executives εκτιμούν ότι το 44% της αξίας της εταιρείας στην αγορά αποδίδεται στη φήμη του CEO. Ισχυρή εταιρική φήμη προσελκύει ή διατηρεί εργαζόμενους (77% και 70% αντιστοίχως).

 

Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τις εταιρείες, τα brands και τα προϊόντα που προσφέρουν συνεχίζει να εξελίσσεται» αναφέρει ο Greg Prager, Corporate Practice Chair της Weber Shandwick. «Η έρευνά μας δείχνει ότι ένας CEO που μπορεί να προσωποποιήσει και να δώσει ζωή στο αφήγημα της εταιρείας, μπορεί να αποτελέσει και οδηγό της εταιρικής φήμης στην σύγχρονη εποχή του engagement», αναφέρει.

 

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την έρευνα στο http://webershandwick.gr/ceo-reputation-premium-new-era-engagement/