Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέα καμπάνια Schweppes: Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα

Νέα καμπάνια Schweppes: Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα

To Schweppes, το πιο εκλεκτό ανθρακούχο ποτό στον κόσμο των ενηλίκων, δίνει δυναμικό «παρών» και αυτό το καλοκαίρι, μέσω της νέας καμπάνιας με tagline «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», και προσκαλεί το κοινό να απολαύσει τα δροσιστικά αναψυκτικά Schweppes με γεύσεις λεμόνι, πορτοκάλι και ροζ γκρέιπφρουτ κάθε στιγμή τις ημέρας, αναβαθμίζοντάς την σε μια premium εμπειρία.

Τι είναι, όμως, αυτό που κάνει τα αναψυκτικά Schweppes τόσο ξεχωριστά; Τα Schweppes Lemonade & Orangeade διαθέτουν μοναδική γεύση “χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες”, ενώ το Pink Grapefruit διαθέτει την ευελιξία κατανάλωσης τόσο ως δροσιστικό αναψυκτικό, αλλά και ως απαραίτητο mixer για μοναδικά cocktails με χαρακτήρα!

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», το brand έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, print, digital και outdoor ενέργειες, αλλά και συνεργασίες με αγαπημένους influencers, υπενθυμίζοντας πως όποια κι αν είναι η περίσταση, από το μεσημέρι στο γραφείο μέχρι το απόγευμα στο σπίτι και το βράδυ στο μπαρ, τα αναψυκτικά Schweppes αποτελούν την ιδανική επιλογή για τις καθημερινές στιγμές απόλαυσης.

Παράλληλα, με ένα κλικ στο www.schweppes.gr, την πρωτοποριακή online πλατφόρμα του brand, οι καταναλωτές του Schweppes έχουν την ευκαιρία να γίνουν μέλη και να περιηγηθούν σε ένα κόσμο premium εμπειριών καθώς και να ανακαλύψουν μοναδικούς τρόπους απόλαυσης των αγαπημένων αναψυκτικών Schweppes Lemonade, Orangeade & Pink Grapefruit, μέσα από πρωτότυπες συνταγές cocktail, με ή χωρίς αλκοόλ.