Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέα καμπάνια επικοινωνίας από το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN

Νέα καμπάνια επικοινωνίας από το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN

Με μια διαφορετική ταινία, η οποία κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, το πρώτο ελληνικό εμφιαλωμένο νερό σε φιάλες από ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET), μας υπενθυμίζει ότι «δεν χρειάζονται κανόνες για να κάνουμε τη σωστή κίνηση, αρκεί η συνείδησή μας».

Η ταινία αποτυπώνει με τρόπο ευρηματικό και παράλληλα έντονα συναισθηματικό μία ωδή για τον πλανήτη Γη, μέσα από τον αυτοσχέδιο χορό του γνωστού ηθοποιού Τάσου Νούσια. Ο ηθοποιός, γεμάτος ενέργεια και πάθος, πραγματοποιεί έναν κυκλικό χορό, παρομοιάζοντας τον με τον κύκλο της ζωής. Όπως για να χορέψουμε δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε τα βήματα, παρά μόνο να ακούσουμε τον χτύπο της καρδιά μας, έτσι και για να πράξουμε το σωστό, να προστατεύσουμε το περιβάλλον και τη ζωή μας, δεν χρειάζονται κανόνες, αρκεί μόνο να ακούσουμε τη συνείδησή μας. Όλοι μαζί και καθένας ξεχωριστά μπορούμε να συμβάλλουμε για έναν καλύτερο και πράσινο πλανήτη και να τιμήσουμε τη ζωή και την αξία της!

Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει ότι το καλό το έχουμε μέσα μας και είναι δική μας επιλογή να το μεταφέρουμε στον τρόπο που ζούμε και καταναλώνουμε.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ με αίσθημα ευθύνης, κάνει την αρχή με τη σειρά προϊόντων ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, σε συσκευασίες από ανακυκλωμένο πλαστικό και δεσμεύεται για τη συνεχή μείωση του πλαστικού στο σύνολο των προϊόντων της. Αυτό αποτελεί έναν από τους κύριους και άμεσους στόχους της εταιρίας, η οποία συνεχίζει να εξελίσσεται με γνώμονα την ποιότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα.