Ειδήσεις
Home / Top Slider / Νέα apps συνδυάζουν φαγητό με ποτά, αυξάνοντας την κατανάλωση

Νέα apps συνδυάζουν φαγητό με ποτά, αυξάνοντας την κατανάλωση

Η τέχνη του συνδυασμού ενός φαγητού με το κατάλληλο αλκοολούχο ποτό, που θα το αναδεικνύει και ιδιαίτερα το κρασί, είναι μια καθιερωμένη και κοινή πρακτική.

Ωστόσο, νέες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, έχουν αρχίσει να προσφέρουν ένα νέο τρόπο καθοδήγησης των καταναλωτών, όχι μόνο για να συνδυάζουν κατάλληλα τα τρόφιμα και τα ποτά, αλλά για να αποφασίσουν ποια άλλα ποτά εκτός από κρασί, μπορούν να καταναλώσουν, σύμφωνα με όσα αναφέρει νέα έρευνα της Canadean.

Ειδικότερα, η τελευταία έρευνα της εταιρείας αναφέρει ότι το 35% των καταναλωτών παγκοσμίως, αποφασίζει για τα αλκοολούχα ποτά που θα καταναλώσει, με βάση το φαγητό που έχει επιλέξει. Ωστόσο, αυτή η συμπεριφορά είναι περισσότερο διαδεδομένη μεταξύ των μεγαλύτερων ενηλίκων σε σχέση με τους νεότερους, καθώς το ποσοστό αυξάνεται στο 43% των ατόμων ηλικίας 55 ετών και άνω, αλλά μειώνεται στο 26% για τις ηλικίες 18-24 ετών. Ως εκ τούτου, επισημαίνεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εφαρμογές (apps), αποτελούν ζωτικής σημασίας εργαλεία, προκειμένου να ενθαρρύνουν νεότερους καταναλωτές να σκέφτονται συχνότερα τον συνδυασμό του φαγητού τους με το κατάλληλο ποτό.                         BeerMatch

Ο Ronan Stafford, Senior Analyst της Canadean, εξηγεί: “Η ενθάρρυνση των νεαρών ενηλίκων να εξετάζουν την αντιστοίχιση αλκοόλ και φαγητού, θα είναι ένας καίριας σημασίας τρόπος για να αυξηθούν οι όγκοι κατανάλωσης κρασιού, μπύρας, ακόμα και μερικών οινοπνευματωδών. Τα brands θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν υψηλής οπτικής ευκρίνειας πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat, αλλά και ειδικές εφαρμογές για ποτά, προκειμένου να αποδείξουν στους νεαρούς ενήλικες τις συναρπαστικές εμπειρίες που προσφέρει η αντιστοίχιση του φαγητού με το κατάλληλο ποτό“.

Τον Απρίλιο του 2016 το Bloomberg δημοσίευσε ότι οι χρήστες του Snapchat παρακολουθούσαν 10 δισεκατομμύρια βίντεο την ημέρα, από 8 δισεκατομμύρια το Φεβρουάριο.

Ο Stafford συνεχίζει: “Ξεχάστε τα Tweets των 140 χαρακτήρων. Τα social media είναι πλέον ένα οπτικό μέσο. Αυτό θα πρέπει να αξιοποιηθεί από τα brands, με την δημιουργία ελκυστικών βίντεο, που θα εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές στον τρόπο επιλογής και συνδυασμού φαγητού -ποτού”.

Τα brands θα πρέπει επίσης να εξετάσουν τις ειδικές εφαρμογές για καταναλωτές, που ενθαρρύνουν αυτό τον συνδυασμό, ή στοχεύουν στην λειτουργικότητα και την επικοινωνία κοντινού πεδίου (NFC). Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι το Johnnie Walker λανσάρισε μια έξυπνη ετικέτα με την τεχνολογία NFC, η οποία θα μπορούσε να στείλει προτάσεις για συνδυασμό φαγητών και ποτού, στα κινητά τηλέφωνα των καταναλωτών.

Επιπλέον, η πρόσφατη επιτυχία του Pokemon Go, δείχνει τις δυνατότητες της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας, με εφαρμογές που συνδυάζουν κάμερες κινητών και υπόστρωμα πληροφοριών, μπροστά απ’ ό,τι οι καταναλωτές μπορούν να δουν. Η μπύρα Dagschotel από την Brouwerij Martens στο Βέλγιο, ήδη χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία, με τους χαρακτήρες στις ετικέτες να «ζωντανεύουν», όταν σαρωθούν (σκαναριστούν) από ένα κινητό τηλέφωνο.