Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Μύλοι Λούλη: Αύξηση πωλήσεων, πτώση κερδών

Μύλοι Λούλη: Αύξηση πωλήσεων, πτώση κερδών

Αύξηση κύκλου εργασιών και μείωση καθαρής κερδοφορίας παρουσίασε ο όμιλος Μύλοι Λούλη κατά το α’ εξάμηνο του 2015, έναντι του αντίστοιχου περυσινού εξαμήνου.

O κύκλος εργασιών (πωλήσεις) του ομίλου Μύλοι Λούλη αυξήθηκε κατά 17,31% στο πρώτο εξάμηνο του 2015 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014 και ανήλθε σε 47,36 εκατ. ευρώ. Στο πρώτο εξάμηνο του 2015 ο όμιλος παρουσιάζει αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με την εταιρία λόγω της νεοσυσταθείσας θυγατρικής του. Στην αντίστοιχη περίοδο του 2014, ο όμιλος παρουσίαζε τα ίδια στοιχεία με την εταιρία, καθώς μόνο η μητρική είχε παραγωγική δραστηριότητα.

Ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρείας ανήλθε σε 46,04 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,03% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014 που ανήλθε στα 40,38 εκατ. ευρώ.

Ανά τομέα δραστηριότητας, διαπιστώνεται μια μείωση κατά 9,11% στις πωλούμενες ποσότητες επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων, που ανήλθαν για την φετινή περίοδο στους 5.073 τόνους, ενώ πέρσι βρίσκονταν στους 5.582 τόνους. Η μείωση αυτή επήλθε με μείωση των πωλήσεων καταναλωτικών προϊόντων κατά 13,05%. Αντίθετα, στις πωλούμενες ποσότητες των επαγγελματικών προϊόντων υπήρξε μια αύξηση στο πρώτο εξάμηνο του 2015 κατά 18,96% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, η οποία οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξαγωγών, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων σε βιοτεχνικούς και βιομηχανικούς πελάτες. Τέλος οι πωλήσεις μειγμάτων για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική, οι οποίες και αποτελούν νέα δραστηριότητα για τον Όμιλο, εμφανίζονται αυξημένες κατά 1,32 εκατ. ευρώ.

Το μικτό κέρδος ανήλθε στον όμιλο στα 9,25 εκατ. ευρώ και στην εταιρία στα 8,90 εκατ., αυξημένο κατά 6,77% από 8,66 εκατ. το 2014 για τον όμιλο και κατά 2,75% από 8,66 εκατ. το 2014 για την εταιρία, ενώ το ποσοστό επί των πωλήσεων από 21,45% το 2014 για τον όμιλο και την εταιρία μειώθηκε σε 19,52%το 2015 στον όμιλο και σε 19,33% το 2015 για την εταιρία. Η εν λόγω αύξηση οφείλεται αφενός στην αύξηση του κόστους κτήσης των Α΄, Β΄ υλών και υλικών συσκευασίας και αφετέρου στην αύξηση των πωλούμενων ποσοτήτων με ταυτόχρονη διατήρηση των τιμών προς τους πελάτες.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων στον όμιλο ανήλθαν για το 2015 στα 4,25 εκατ. μειωμένα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014 κατά 2,55% από 4,36 εκατ. αλλά και μειωμένα ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών από 10,80% σε 8,97%. Σε επίπεδο εταιρίας επίσης μειώθηκαν κατά 5,12% από 4,38 εκατ. ευρώ το 2014 σε 4,16 εκατ. το 2015, αλλά και μειωμένα ως ποσοστό επί των πωλήσεων από 10,86% σε 9,04%.

Λαμβάνοντας υπ’ όψη όλα τα παραπάνω, τα καθαρά αποτελέσματα χρήσεως προ φόρων στον όμιλο ανήλθαν σε 1,26 εκατ., έναντι 1,42 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας μείωση κατά 11,03%. Ως ποσοστό επί των πωλήσεων ανήλθαν στο 2,66% από 3,50%. Στην εταιρεία αντίστοιχα, ανήλθαν σε 1,12 εκατ., έναντι 1,37 εκατ. την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο του 2014, παρουσιάζοντας μείωση κατά 18,01%. Ομοίως εμφανίζονται μειωμένα ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών από 3,40% σε 2,44%.

Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα χρήσεως μετά από τους φόρους στον όμιλο ανήλθαν στο 0,86 εκατ. ευρώ από 1,05 εκατ. το 2014 και το ποσοστό επί των πωλήσεων από 2,61% σε 1,82% το 2015. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων της εταιρείας, διαμορφώθηκαν σε 0,80 εκατ. από 1,01 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014, το ποσοστό επί των πωλήσεων δε διαμορφώθηκε από 2,50% σε 1,74% το 2015.