Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Μεγάλη αποστολή για επιχειρήσεις τροφίμων & ποτών στη Νέα Υόρκη

Μεγάλη αποστολή για επιχειρήσεις τροφίμων & ποτών στη Νέα Υόρκη

Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει την 2015 Trade USA Specialty Food Mission. Η επιχειρηματική αποστολή, η οποία θα λάβει χώρα από τις 26 Ιουνίου έως και τις 2 Ιουλίου στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ, θα αξιοποιήσει τη διεξαγωγή της Summer Fancy Food 2015 η οποία συγκεντρώνει πάνω από 180,000 προϊόντα, 25,000 αγοραστές, and 2,500 εκθέτες.

Η αποστολή αφορά εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των τροφίμων και ποτών και η στρατηγική τους περιλαμβάνει είτε είσοδο είτε ανάπτυξη της αγοράς των ΗΠΑ

Σήμερα, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες απολαμβάνουν τη μεσογειακή διατροφή και την αγορά μεσογειακών προϊόντων, όσο ποτέ άλλοτε. Τα οφέλη για την υγεία και την γεύση των μεσογειακών προϊόντων, όπως επίσης και η καταπολέμησή της παχυσαρκίας μεταφράζεται αυτόματα σε αύξηση της ζήτησης, των πωλήσεων όπως επίσης και στην αύξηση των κερδών για τους προμηθευτές στο εξωτερικό. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω η αγορά των ΗΠΑ προσφέρει πλέον τις καταλληλότερες συνθήκες για ανάπτυξη της ελληνικής επιχειρηματικής  κοινότητας του κλάδου “Τρόφιμα – Ποτά”.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος σε ένα πλήρες και ολοκληρωμένο πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει:

  • AmCham Press Package – μείγμα προωθητικών ενεργειών σε Αμερικανικά ΜΜΕ
  • Οργάνωση τουλάχιστον τριών (3) εξατομικευμένων Β2Β συναντήσεων
  • Premium συμμετοχή στα σεμινάρια της Summer Fancy Food & επίσκεψη στην έκθεση
  • Food Installation Site Visits
  • Networking & Lobbying στη Νέα Υόρκη με Importers/Distributors/Retailers /Brokers
  • Event Γευσιγνωσίας με καλεσμένους Media/Importers/Distributors/Retailers /Brokers

 

Στόχος του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου με αυτή την επιχειρηματική αποστολή είναι να οργανώσει μια εξαιρετικά στοχευμένη εμπορική αποστολή ακολουθώντας μια ολιστική προσέγγιση για την ενίσχυση των στρατηγικών στόχων της επιχειρηματικής αποστολής μέσω b2b συναντήσεων, δικτύωσης, επισκέψεων, κάλυψη από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και εκπαιδευτικού υλικού.