Ειδήσεις
Home / Top Slider / Μεβγάλ: Βελτίωση οικονομικών μεγεθών στο επτάμηνο

Μεβγάλ: Βελτίωση οικονομικών μεγεθών στο επτάμηνο

Βελτίωση οικονομικών μεγεθών παρουσιάζει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, καταγράφοντας στο επτάμηνο της χρήσης 2015 άνοδο των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά 111%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, τα οικονομικά μεγέθη της ΜΕΒΓΑΛ αποτυπώνουν βελτίωση σχεδόν σε όλα τα επίπεδα, καθώς αποδίδει καθολικά το εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης που υλοποιεί η επιχείρηση, δικαιώνοντας τις προσπάθειες της διοίκησης της εταιρείας, των στελεχών και όλων των εργαζόμενων της.

Επιγραμματικά η ΜΕΒΓΑΛ στο εξεταζόμενο χρονικό διάστημα ενίσχυσε τις εξαγωγές της, σχεδίασε και παρουσίασε νέα προϊόντα στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό και πέτυχε οριακή κερδοφορία προ φόρων.

Τα πιο ενδεικτικά σημεία των οικονομικών επιδόσεων της ΜΕΒΓΑΛ (σύμφωνα με τα ΕΛΠ) είναι τα ακόλουθα:

  • Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων στο επτάμηνο του 2015 διαμορφώθηκαν στα 5,1 εκατ. ευρώ, έναντι 2,4 εκατ. ευρώ πέρυσι.
  • Πάνω από το 30% του κύκλου εργασιών καλύπτεται από εξαγωγές, οι οποίες διευρύνονται συνεχώς. Οι πωλήσεις εξωτερικού δεν επηρεάστηκαν από τα capital controls και η εταιρεία έχει πετύχει τους στόχους της για τον τζίρο από τις εξαγωγές.
  • Τα προϊόντα γιαούρτης που διέθεσε η εταιρεία στο εξωτερικό αυξήθηκαν σε όγκο κατά 25% στο επτάμηνο και κατά 16% το ίδιο διάστημα στην εγχώρια αγορά. Η ΜΕΒΓΑΛ διευρύνει αδιάκοπα την παρουσία της στο εξωτερικό και ένας από τους επόμενους σταθμούς της δραστηριότητας της είναι η κορυφαία διεθνώς έκθεση τροφίμων ANUGA στην Κολωνία της Γερμανίας, από τις 10-14 Οκτωβρίου 2015.
  • Η πραγματοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης έχει συμβάλει στη βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας, στην ταχύτερη εξόφληση των συνεργαζόμενων παραγωγών-κτηνοτρόφων, στην πιο αποδοτική λειτουργία του δικτύου διανομής και στην περικοπή ζημιογόνων δραστηριοτήτων.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΜΕΒΓΑΛ θα συνεχίσει σε όλα τα επίπεδα τη λειτουργική και διαχειριστική αναδιάρθρωση της με κύρια στόχευση στις εξαγωγές, στην ανάπτυξη κερδοφόρων προϊόντων, στη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και στην αύξηση της ρευστότητας.