Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΛΟΥΞ: Συζητά συνεργασία με Lidl – Αύξηση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς

ΛΟΥΞ: Συζητά συνεργασία με Lidl – Αύξηση πωλήσεων και μεριδίων αγοράς

Σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την αλυσίδα Lidl για την έναρξη εμπορικής συνεργασίας βρίσκεται η Πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών ΛΟΥΞ, σύμφωνα με όσα ανέφερε την Δευτέρα η διοίκησή της, σε εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Μέσω αυτής της συνεργασίας -εφόσον υλοποιηθεί-, ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα αυξηθεί τουλάχιστον κατά 1,5 εκατ ευρώ σε ετήσια βάση.
Με αυτή την κίνηση η εταιρεία αναμένει και αύξηση των μεριδίων της, γεγονός στο οποίο θα συμβάλει η νέα σειρά προϊόντων λουξ plusn light με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις: πορτοκαλάδα και λεμονάδα), η οποία πρόσφατα κυκλοφόρησε στην αγορά. Για την παραγωγή της συγκεκριμένης σειράς η εταιρεία υλοποίησε επένδυση ύψους 6 εκατ. ευρώ.
H αχαϊκή Λουξ έχει διεισδύσει σε ολόκληρη την ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Λουξ έχει ανέλθει στο  9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία, €) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία, €) μεριδίων αγοράς, κάτι που την κατατάσσει στη δεύτερη θέση της αγοράς.
Σε ότι αφορά τις πωλήσεις της αυτές αναμένεται να αγγίξουν εφέτος τα 32 εκατ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 5% σε σχέση με το 2015 και τα κέρδη προ φόρων εκτιμάται ότι θα κινηθούν στα περυσινά επίπεδα. Tα μεικτά της κέρδη άγγιξαν τα 3,3 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ το 2014. Στο εννεάμηνο οι πωλήσεις της έτρεξαν με ρυθμό αύξησης 7,5% όταν η αγορά την ίδια περίοδο υποχώρησε κατά 12,5%. Οι εξαγωγές σήμερα αποτελούν το 5% του τζίρου της ενώ στόχος είναι η ενίσχυσή τους μέσα από την τοποθέτηση των προϊόντων της και σε άλλες διεθνείς αγορές.
Ειδικότερα, σήμερα τα προϊόντα λουξ απολαμβάνουν καταναλωτές σε 22 χώρες, σε ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Αυστραλία, Κορέα, Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ντουμπάι, Κατάρ και, πιο πρόσφατα, Ρωσία και Νότια Αφρική. Ως επόμενο βήμα, η εταιρεία στρέφει το βλέμμα στην ενίσχυση της δραστηριότητάς της στη Βόρεια Ευρώπη, με έμφαση στις Σκανδιναβικές χώρες, και τη Μέση Ανατολή.