Ειδήσεις
Home / Retail / Lidl: Εγκαινιάζει νέο concept καταστημάτων – Ανακοίνωσε επενδύσεις 100 εκατ.

Lidl: Εγκαινιάζει νέο concept καταστημάτων – Ανακοίνωσε επενδύσεις 100 εκατ.

Σε ένα νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων προχωράει η Lidl Hellas το 2016, το πρώτο εκ των οποίων εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου στην Αλικαρνασσό και το δεύτερο πρόκειται να εγκαινιαστεί στις 14 Ιουλίου στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.

Στα σχέδια της Lidl Hellas είναι αυτό το νέο μοντέλο καταστήματος να λειτουργήσει εντός του έτους και σε ακόμη τέσσερις περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα σε Λαμία, Δράμα, Φλώρινα και Μεσσήνη. Η επένδυση  εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 25 εκατ. ευρώ επί συνόλου 100 εκατ. ευρώ που έχει προγραμματίσει η αλυσίδα για την τρέχουσα χρήση (σ.σ. η διαχειριστική χρήση της Lidl ολοκληρώνεται τον Φεβρουάριο) ενώ σημαντικά κεφάλαια θα κατευθυνθούν και για την επέκταση των αποθηκών της σε Αττική και Τρίκαλα.

Αναφορικά με την πορεία των οικονομικών της μεγεθών, το πρώτο τετράμηνο, (Μάρτιος – Ιούνιος), της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, ο καθαρός τζίρος της σύμφωνα με στελέχη της, κατέγραψε αύξηση 6,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, ξεπερνώντας τα 475 εκατ. ευρώ, με το μερίδιό της να εκτιμάται περί το 15-17%.  Στα σχέδιά της για την επόμενη 5ετία-7ετία είναι η αύξηση του αριθμού του δικτύου της στα 260-270 καταστήματα από 219 που αριθμεί σήμερα.                               lidl-diavata_016

Ειδική ξενάγηση οργανώθηκε στα ΜME από τους εκπροσώπους της Lidl Hellas στις 11 Ιουλίου στο κατάστημα Διαβατών, για να τους παρουσιαστεί ο νέος τύπος καταστήματος. Ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Hellas ανέφερε στο πλαίσιο της ξενάγησης μεταξύ άλλων «Η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων. Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5εκ ευρώ. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα γενιά καταστημάτων πληροί όλες τις προδιαγραφές για την ενσωμάτωσή του σε αστικά κέντρα γενιάς».

 

Σε ότι αφορά το νέο concept καταστήματος, από την εταιρεία αναφέρεται:

“Πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών.

Ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα.    lidl-diavata_027

Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων “corners”, για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.

Ακολουθώντας την περιβαλλοντική μας πολιτική δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων μας. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική μας ευσυνειδησία.

Συγχρόνως στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.

Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Οι κοινόχρηστοι χώροι των συνεργατών έχουν σχεδιαστεί ευρύχωρα και μοντέρνα και προσφέρονται για συναντήσεις και σεμινάρια.

Την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος Διαβατών περιμένουν τους καταναλωτές πολλές εκπλήξεις και προσφορές, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν και να δοκιμάσουν ελληνικά προϊόντα από τον πλούσιο μπουφέ, με μουσική και πολύ κέφι…

Στη Lidl Hellas απασχολούμε περίπου 5.300 εργαζόμενους και συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 3.321 προμηθευτές & παρόχους υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το 2016 συνολικά θα επενδύσουμε περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, την επέκταση των αποθηκών, αλλά και για τον εκσυγχρονισμό των υφισταμένων καταστημάτων, με βασικό μας στόχο την ανταπόκρισή στις απαιτήσεις των καταναλωτών, την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας”.