Ειδήσεις
Home / Retail / Lidl: 20 εκατομμύρια fans, 20 γλώσσες, 1 τραγούδι

Lidl: 20 εκατομμύρια fans, 20 γλώσσες, 1 τραγούδι

Τον Μάιο η Lidl ξεπέρασε τους 20 εκατομμύρια fans στο σύνολο των σελίδων της εταιρείας στο Facebook. Μαζί με ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την αφοσίωσή τους, η Lidl έχει ετοιμάσει μια μοναδική έκπληξη για τα μέλη της κοινότητάς της.

Ειδικά για τους fans της Lidl στο Facebook, η Φινλανδή τραγουδίστρια Saara Aalto επένδυσε στιχουργικά τη μελωδία του τραγουδιού «Let Her Go» που κυκλοφόρησε το 2012 από το συγκρότημα Passenger, κατακτώντας την κορυφή των charts. Με την ερμηνεία της αυτή ένωσε με μοναδικό τρόπο τις 20 γλώσσες των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl. Η 30χρονη τραγουδίστρια, γνωστή εδώ και καιρό στη φινλανδική σκηνή, γνώρισε παγκόσμια επιτυχία το 2017. Αυτή τη στιγμή ετοιμάζει το πρώτο της διεθνές άλμπουμ σε συνεργασία με τους Xenomania και Metrophonic, δύο ομάδες δισκογραφικών παραγωγών που κρύβονται πίσω από παγκόσμιες επιτυχίες καλλιτεχνών όπως η Kylie Minogue και η Cher.                                                                                  Pressebild Saara Aalto

Πριν όμως από όλα αυτά, στις 23 Μαΐου το τραγούδι της Lidl θα κάνει πρεμιέρα στο διαδίκτυο σε όλες τις σελίδες της Lidl στο Facebook, αλλά και στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube. https://youtu.be/7YnkCWg3utU

Η ερμηνεία του τραγουδιού ήταν το εύκολο κομμάτι της υπόθεσης για τη φιναλίστ που έλαβε τη δεύτερη θέση στον τελικό του X Factor 2016 της Μεγάλης Βρετανίας. Η συνένωση, όμως, 20 γλωσσών σε ένα τραγούδι ήταν κάτι που θα τρόμαζε ακόμα και τον πιο έμπειρο πολύγλωσσο τραγουδιστή. «Η μουσική, οι γλώσσες και οι διαφορετικές κουλτούρες είναι το πάθος μου. Αυτός ήταν και ο λόγος που ενθουσιάστηκα πραγματικά με την ιδέα να τραγουδήσω σε 20 διαφορετικές γλώσσες», εξηγεί η Aalto. «Όταν η Lidl μού έκανε την πρόταση, επισκέφτηκα τις σελίδες της εταιρείας στο Facebook ανά την Ευρώπη και αμέσως έγινε ξεκάθαρο στο μυαλό μου τι έπρεπε να κάνω. Μου άρεσε ιδιαίτερα η αλληλεπίδραση ανάμεσα στη Lidl και στους fans της, η επικοινωνία ήταν πάντα φιλική και προσιτή, σχεδόν ανεπιτήδευτη, όπως ακριβώς επικοινωνώ και εγώ με τους δικούς μου fans», δήλωσε η 30χρονη τραγουδίστρια.

Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, για τη Lidl, πρωταρχικός στόχος όσον αφορά στην επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι η ποσότητα: «Σε όλες τις online κοινότητές μας, το σημαντικότερο για εμάς είναι η ποιότητα της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και τους fans μας. Απαντάμε σε ερωτήσεις, λαμβάνουμε σχόλια και παρατηρήσεις, εμπνέουμε και εμπνεόμαστε. Η ανάπτυξη της online κοινότητάς μας αποδεικνύει έμπρακτα ότι έχουμε βρει τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες μας. Και όχι μόνο στη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, δηλαδή στις χώρες όπου συγκεντρώνουμε τον μεγαλύτερο αριθμό fans στο Facebook, αλλά και στις 28 χώρες στις οποίες έχουμε δημιουργήσει εταιρικές σελίδες.»

Όπως αποδεικνύει και η μελέτη «Lidl No. 1 Food Retailer on Facebook in Europe» (Lidl: Νούμερο 1 εταιρεία λιανεμπορίου τροφίμων της Ευρώπης στο Facebook) του πρακτορείου παρακολούθησης των Social Media «Socialbakers», κανένας δεν μπορεί να συναγωνιστεί με τη Lidl στο κομμάτι της κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τη μελέτη, η Lidl δεν έχει μόνο τον μεγαλύτερο αριθμό fans στο Facebook από όλες τις εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων, αλλά και τον μεγαλύτερο αριθμό αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες με τη μορφή σχολίων και αντιδράσεων, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.

Παρακάτω θα βρείτε τη μελέτη του Socialbakers: https://sbks-www.s3.amazonaws.com/www/storage/www/files/Lidl-2017.png