Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Κρι Κρι: Eστιάζει σε γιαούρτι και παγωτό

Κρι Κρι: Eστιάζει σε γιαούρτι και παγωτό

Το γιαούρτι και το παγωτό αποτελούν τις δύο προϊοντικές κατηγορίες όπου εστιάζει τη στρατηγική της η εταιρεία Κρι Κρι, σύμφωνα με την παρουσίαση που πραγματοποίησε σε μέλη της Ενωσης Θεσμικών Επενδυτών (ΕΘΕ), η διοίκηση της εισηγμένης.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι κ. Π. Τσινάβος και ο οικονομικός διευθυντής, κ. Κ. Σαρμαδάκης έδωσαν έμφαση στους βασικούς άξονες στρατηγικής της εταιρείας στο παγωτό και στο γιαούρτι, καθώς και στις αναπτυξιακές προοπτικές της εισηγμένης στο διαμορφούμενο οικονομικό περιβάλλον.
Όπως αναφέρθηκε, όραμα της εταιρείας είναι να πρωταγωνιστήσει στην παγκόσμια αγορά του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού και να μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς παγωτού.
Η εταιρεία το τελευταίο έτος επένδυσε 2 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση 5ετούς επενδυτικού προγράμματος ύψους 8,7 εκατ. ευρώ. Το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά παγωτού διαμορφώνεται στο 11,5% (στοιχεία 2013). Στο εξωτερικό η Κρι Κρι διαθέτει δίκτυο 5.900 σημείων.
Σε ότι αφορά το γιαούρτι το μερίδιο αγοράς διαμορφώνεται στο 11,8%. Σημειώνεται ότι το 17% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από εξαγωγές, ενώ το 28% των παραγόμενων προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας. Στο εννεάμηνο ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 53,138 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 8% και τα μετά φόρων κέρδη στα 6,372 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 11%.