Ειδήσεις
Home / Retail / Κορυφαία διάκριση “Τοp Retailer” της χρονιάς για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Κορυφαία διάκριση “Τοp Retailer” της χρονιάς για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Με 10 διακρίσεις, εκ των οποίων και την κορυφαία της διοργάνωσης ως “Top Retailer” της χρονιάς, τιμήθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο των Super Market Awards 2019. Σε μια διοργάνωση – θεσμό, που αποτελεί μετεξέλιξη των σέλφ σέρβις Excellence Awards, η εταιρεία αναδείχθηκε ως η κορυφαία επιχείρηση σούπερ μάρκετ, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε στις επιμέρους κατηγορίες βράβευσης.

Πιο συγκεκριμένα στην Τελετή Απονομής των Super Market Awards 2019, που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications, για την επιβράβευση της αριστείας των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών FMCG στο οικονομικό και κοινωνικό πεδίο, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε:

 

  1. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Συμβολή στην Εθνική Οικονομία για το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, διαχρονικά και πανελλαδικά, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, της εθνικής ανάπτυξης και απασχόλησης.
  2. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς για το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή και εισάγει τις νέες τεχνολογίες στον πρωτογενή τομέα της χώρας μας.
  3. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα για τη μείωση του χρόνου απόκρισης και των αποθεμάτων για ταχυκίνητα είδη στην εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας.
  4. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος για το πρωτοποριακό έκθεμα, το «ΑΒηταρι της ισορροπημένης διατροφής», που υλοποιείται σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο με στόχο να εκπαιδεύσει τις νεότερες γενιές γύρω από την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.
  5. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον για την καμπάνια ευαισθητοποίησης #allazoumesinithies, που προτρέπει μικρούς και μεγάλους να συνεισφέρουν σε ένα καλύτερο αύριο και έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
  6. GOLD βραβείο στην Κατηγορία Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL) για τη νέα σειρά έτοιμων γευμάτων “AB You’ll Love” με την υπογραφή του σεφ Άκη Πετρετζίκη, που περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία έτοιμων λύσεων για κάθε στιγμή της ημέρας.
  7. SILVER βραβείο στην Κατηγορία Big Data & Marketing Analytics για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σε όλους μαζί και τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών.
  8. SILVER βραβείο στην Κατηγορία Δίκτυο Καταστημάτων Ευκολίας / Convenience για το καινοτόμο μοντέλο Franchise, ΑΒ Shop&Go, που αποτελεί ιδανική λύση για γρήγορες κι εύκολες αγορές καθώς και για την τόνωση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στις τοπικές κοινωνίες.

 

Αναφορικά με την κατηγορία Κοινές Ενέργειες CSR, όπου βραβεύονται οι σημαντικότερες πρωτοβουλίες συνεργασίας λιανεμπορίου – προμηθευτών FMCG, GOLD βραβείο απονεμήθηκε στην P&G και την ΑΒ Βασιλόπουλος για το πρόγραμμα ΠΡΟΣΦΕΡΩ για περισσότερες καθαρές θάλασσες και ακτές στην Ελλάδα.

Για αυτή τη σημαντική αναγνώριση στο πλαίσιο των Super Market Awards 2019, ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε: «Οι δέκα διακρίσεις σε πολλούς τομείς της δράσης μας, εκ των οποίων και η κορυφαία αναγνώριση “Top Retailer” της χρονιάς, ανήκουν στη μεγάλη και αξιοζήλευτη ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος∙ Στους 14.000 συνεργάτες μας, που καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, με χαρά και μεράκι, για να προσφέρουν το καλύτερο».