Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Η νέα καμπάνια επικοινωνίας του MILNER με πρωταγωνίστρια τη Ντορέττα Παπαδημητρίου

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας του MILNER με πρωταγωνίστρια τη Ντορέττα Παπαδημητρίου

Στη νέα «φρέσκια» επικοινωνία του Milner, η γνωστή ηθοποιός Ντορέττα Παπαδημητρίου, μια σύγχρονη εργαζομένη γυναίκα και μητέρα δύο αγοριών, μας παρακινεί να υιοθετήσουμε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής. Απολαμβάνοντας το αγαπημένο μας τυρί, εξηγεί πώς με απλά πράγματα, όπως λίγη άσκηση και σωστές διατροφικές επιλογές, μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη ζωή.

Στο τοστ, στην πίτσα και όχι μόνο, η πλούσια γεύση και το τέλειο λιώσιμο του MILNER γεμίζουν τις καθημερινές στιγμές όλης της οικογένειας. Το MILNER είναι ιδανική επιλογή για μικρούς και μεγάλους καθώς έχει λιγότερα λιπαρά και είναι πολύ θρεπτικό γιατί φτιάχνεται από γάλα χαμηλών λιπαρών, που είναι φυσική πηγή 9 πολύτιμων διατροφικών συστατικών (ασβέστιο, πρωτεΐνες, φώσφορο, ψευδάργυρο, σελήνιο, βιταμίνες Α, Β2, Β12, Κ2). Γιατί να επιβαρυνόμαστε με περιττά λιπαρά όταν μπορούμε να έχουμε όλη την γεύση και θρεπτικότητα με λιγότερα;

Το MILNER το βρίσκουμε στον πάγκο των τυριών αλλά και στο ράφι του ψυγείου με την πρωτοποριακή οικολογική συσκευασία MILNER Fresh Lock, η οποία έχει 60% λιγότερο πλαστικό, ενώ κρατάει τις φέτες πιο φρέσκες, χάρη στο πρακτικό κλείσιμο που ανοιγοκλείνει εύκολα ξανά και ξανά.

Επισκεφτείτε το κανάλι του MILNER στο Youtube και ανακαλύψτε εύκολες συνταγές για snacks και φαγητά!

Μοιραστείτε τοEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin