Ειδήσεις
Home / Top Slider / Η ΔΩΔΩΝΗ στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών και το 2021

Η ΔΩΔΩΝΗ στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών και το 2021

Σταθερά πρώτη στην προτίμηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού παραμένει η εταιρεία ΔΩΔΩΔΗ στην κατηγορία της φέτας, βάσει των πιο πρόσφατων στοιχείων της IRI, καθώς θα συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία επιλογή, χάρη στην εξαίρετη ποιότητα και την αυθεντική γεύση των προϊόντων της.

Ειδικότερα, με βάση τα ευρήματα της σχετικής έρευνας, κατά τη διάρκεια του 2021, η εταιρεία διατήρησε σταθερά το ηγετικό μερίδιο αγοράς σε αξία, ενώ σε σχέση με το 2020, αύξησε την ποσότητα του γάλακτος που συλλέχθηκε, ξεπερνώντας τους 78.000 τόνους.

Η ΔΩΔΩΝΗ, πιστή στο όραμα και την φιλοσοφία της, συνεχίζει δυναμικά την παραγωγή αγνών γαλακτοκομικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και αυθεντικής γεύσης, με ναυαρχίδα τη φέτα Π.Ο.Π. Όλα τα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ παρασκευάζονται από 100% ελληνικό γάλα, το οποίο η εταιρεία συλλέγει καθημερινά από τα αγνά βοσκοτόπια της Ηπείρου και άλλες περιοχές της χώρας, μέσω ενός διευρυμένου δίκτυού χιλιάδων συνεργαζόμενων παραγωγών. Με τη βοήθεια των αγνών πρώτων υλών, οι άνθρωποι της ΔΩΔΩΝΗ βάζουν καθημερινά όλο το μεράκι και την τεχνογνωσία τους, έτσι ώστε να μπορεί κάθε σπίτι σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό να απολαμβάνει την ίδια μοναδική ποιότητα ΔΩΔΩΝΗ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΩΔΩΝΗ, κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης δήλωσε σχετικά: «Είμαστε χαρούμενοι γιατί τα τελευταία χρόνια παραμένουμε σταθερά πρώτοι στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού, το οποίο συνεχίζει να επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να παράγουμε αγνά  γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και αυθεντικής γεύσης. Στη ΔΩΔΩΝΗ αντιμετωπίζουμε με απόλυτο σεβασμό τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, καθώς για πάνω από μισό αιώνα η εταιρεία μας είναι συνώνυμο της ελληνικότητας και της παράδοσης. Αυτή η επιτυχία μας εμπνέει να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά μας, στηρίζοντας σταθερά τον πρωτογενή τομέα και την ελληνική οικονομία, παράλληλα με την διαρκή μας προσπάθεια να  καταξιώσουμε την Π.Ο.Π φέτα στην συνείδηση των καταναλωτών σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, ως ένα προϊόν με μεγάλη θρεπτική αξία, ασύγκριτη ποιότητα και μοναδική γεύση».