Ειδήσεις
Home / Retail / Η ανακύκλωση σε ένα app από την Coca-Cola και την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ανακύκλωση σε ένα app από την Coca-Cola και την ΑΒ Βασιλόπουλος

Πιστή στη στρατηγική της για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον & Coca-Cola Hellas) σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσιάζουν έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό στην εφαρμογή Novoville, ενθαρρύνοντας καθημερινές πράξεις κυκλικής οικονομίας. Με ένα κλικ στην αρχική σελίδα της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να βρουν σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης στον Δήμο τους, καθώς και τα 93 κέντρα ανακύκλωσης στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο οδηγός, που δημιουργήθηκε με τη στήριξη των δυο εταιρειών και την τεχνογνωσία της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης, διευκολύνει τους χρήστες να υιοθετήσουν με πρακτικό τρόπο μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα. Η εφαρμογή περιλαμβάνει έναν δυναμικό χάρτη της κάθε πόλης, με σημεία ανακύκλωσης ρούχων και οχημάτων, Κέντρα Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης Υλικών, Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις και Κέντρα Ανακύκλωσης στα καταστήματα ΑΒ. Όλα τα διαθέσιμα σημεία απεικονίζονται εύκολα με διαφορετικά εικονίδια, ανάλογα με το είδος του σημείου, ενώ παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες για τα ανακυκλώσιμα υλικά που δέχονται καθώς και υπηρεσία πλοήγησης-GPS που οδηγεί απευθείας στο κάθε σημείο.

Η εφαρμογή Novoville έχει ως στόχο να απλοποιήσει τη σχέση Δήμου-δημότη και να βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ των δύο αυτών πλευρών. Περισσότεροι από 500.000 δημότες χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή για να επικοινωνούν με τον Δήμο τους και να βελτιώσουν τις γειτονιές και τις πόλεις τους. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν μέσω Google Play και App Store.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola στην Ελλάδα. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους. Παράλληλα, έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030 καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.