Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Mondelez Ελλάς: Δίπλα στην ελληνική κοινωνία με σημαντικές δράσεις ΕΚΕ

Mondelez Ελλάς: Δίπλα στην ελληνική κοινωνία με σημαντικές δράσεις ΕΚΕ

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη εκφράζει την κοινωνική διάσταση των επιχειρήσεων, τον τρόπο τους να συμμετέχουν στο κοινωνικό γίγνεσθαι, προσφέροντας και ανταποδίδοντας στην κοινωνία, υλικά και ηθικά. Σε αυτό το πλαίσιο, εδώ και πολλά χρόνια, η Mondelez υλοποιεί, όπως αναφέρει, διεθνείς πρωτοβουλίες και στρατηγικές, με έμφαση στη στήριξη της κοινωνίας και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

 

Κοινωνική ευθύνη

Διεθνώς, η πρωτοβουλία Call for Well-being της Mondelez International εστιάζει σε τέσσερις τομείς, κρίσιμους για την υγεία και ευεξία του κόσμου μας, όπου η εταιρία μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο: τη βιώσιμη ανάπτυξη, το υπεύθυνο snacking, τις κοινότητες και την ασφάλεια στα τρόφιμα και στο χώρο εργασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, τα προγράμματα της Mondelez στην Ελλάδα αναφέρονται στη στήριξη και συνεργασία με τις κοινότητες, τη στήριξη ευπαθών κοινωνικά ομάδων και την υγεία και ευεξία.

Ουσιαστικός παράγοντας στην υλοποίηση όλων των προγραμμάτων, είναι η ανάπτυξη του εθελοντισμού μεταξύ των εργαζομένων της εταιρίας και η εμπλοκή τους σε όλες τις δράσεις, προάγοντας την συνεκτικότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη, αξίες εξαιρετικά σημαντικές στη δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας και η παγκόσμια κοινότητα.

                                                                                                                                                                                                                 SOS 2014-l

Εθελοντισμός 

Ο εθελοντισμός είναι βασική αρχή στην εταιρική υπευθυνότητα της Mondelez. Οι άνθρωποι της εταιρίας υλοποιούν τακτικά δράσεις που παρεμβαίνουν και κάνουν τη διαφορά, με τη συνεργασία θεσμικών φορέων και οργανισμών. Συγκεντρώνουν προϊόντα, τρόφιμα, ρουχισμό, παιχνίδια, δουλεύουν εθελοντικά να προετοιμάσουν φαγητό, υποστηρίζουν οικογένειες σε ανάγκη, κινητοποιούνται, επισκέπτονται και βοηθούν ιδρύματα και οργανισμούς, με έμφαση στα παιδιά και τους άπορους και άστεγους ανθρώπους.

Στη διάρκεια του Οκτωβρίου, μήνα εθελοντισμού της Mondelez σε όλον τον κόσμο, πάνω από 120 εργαζόμενοι της εταιρίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συμμετείχαν σε δράσεις αφιερώνοντας σχεδόν 400 ώρες εθελοντικής εργασίας.

Φέτος η εταιρεία υποστήριξε την Τράπεζα Τροφίμων για την συγκέντρωση βασικών ειδών διατροφής. Πιο συγκεκριμένα, εργαζόμενοι της Mondelez συγκέντρωσαν τρόφιμα σε 2 σούπερ μάρκετ της Αθήνας και σε 1 της Θεσσαλονίκης, ενώ μια ακόμη ομάδα εθελοντών της Mondelez ταξινόμησε και συσκεύασε τα τρόφιμα αυτά στις εγκαταστάσεις της Τράπεζας Τροφίμων στο Κρυονέρι.

Τα τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν ξεπέρασαν τους 5,7 τόνους και θα υποστηρίξουν το έργο σίτισης οργανισμών που υποστηρίζει η Τράπεζα Τροφίμων.

Σύμφωνα με την Ξανθή Χριστοφίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Mondelez στην Ελλάδα, «Ο εθελοντισμός στη Mondelez Ελλάς αποτελεί μια επέκταση της εταιρικής υπευθυνότητας που η εταιρία εφαρμόζει στρατηγικά σε όλους τους τομείς, καθώς και μια σημαντική αξία για εμάς εδώ και πολλά χρόνια. Σε όλο τον κόσμο, περισσότεροι από 30.000 εργαζόμενοί μας βοηθούν εθελοντικά με τα χέρια, το μυαλό και την καρδιά τους, εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους καθημερινά. Είναι τρόπος ζωής για την οικογένεια της Mondelez, που μας συνδέει σε μια αλυσίδα αλληλεγγύης και προσφοράς, ιδίως τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με την ενθουσιώδη και ουσιαστική συμμετοχή όλων των συναδέλφων».

 

Προσφορές και χορηγίες

Εδώ και χρόνια, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας, η Mondelez δεσμεύεται στη στήριξη των κοινωνικά ευπαθών ομάδων, έχοντας δημιουργήσει το πρόγραμμα «Από καρδιάς», με δράσεις που ενισχύουν το έργο οργανισμών και σωματείων υπέρ των παιδιών και των συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

«Κάθε χρόνο, στηρίζουμε προγράμματα και δράσεις οργανισμών, συντονισμένα και με εστίαση, και κάθε χρόνο θέτουμε νέους, υψηλότερους στόχους, για να βοηθήσουμε όσους έχουν ανάγκη», αναφέρει η κυρία Χριστοφίδου.

Έτσι, στη διάρκεια του 2015, συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 10.000€ (σε αξία) και 17 τόνοι προϊόντων, προς κοινωφελείς οργανισμούς, όπως PRAKSIS, Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, ΚΥΑΔΑ του Δήμου Αθηναίων, Κιβωτός του Κόσμου, Μέριμνα, καθώς και κοινωφελείς επιχειρήσεις δήμων και κοινωνικά παντοπωλεία. Ιδίως προς την Τράπεζα Τροφίμων, το 2015 δωρίστηκαν προϊόντα περισσότερα των 250 κιλών σε βάρος και άνω των 150.000 € σε αξία. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι συγκέντρωσαν είδη ρουχισμού και πρώτης ανάγκης για τους πρόσφυγες, ενώ πραγματοποιήθηκε και έρανος χρημάτων για μη κυβερνητικές οργανώσεις που στηρίζουν τους πρόσφυγες.

Ειδικά για τα φετινά Χριστούγεννα, οι δράσεις των εργαζομένων απευθύνθηκαν σε οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά. Συγκέντρωσαν δώρα, παιχνίδια και ρούχα για τα Παιδικά Χωριά SOS Αττικής, ενώ προσέφεραν αντικείμενα για το bazaar του σωματείου Μέριμνα, για τις ανάγκες του έργου του. Πραγματοποιήθηκε μια ειδική δράση ζαχαροπλαστικής, όπου οι εργαζόμενοι έφτιαξαν γιορτινά μπισκότα και γλυκά, συγκεντρώνοντας χρήματα για την υποστήριξη του Χατζηπατέρειου Ιδρύματος Κοινωνικής Εργασίας.

FoodBank 2015-l (1)

Συνεργασία με την κοινότητα

«Παράλληλα, προασπιζόμαστε τον ενημερωτικό ρόλο που μπορεί μια εταιρία τροφίμων να διαδραματίσει και διατηρούμε σταθερή συνεργασία με φορείς της κοινότητας, με σκοπό την προώθηση της υγείας και ευεξίας», προσθέτει η κυρία Χριστοφίδου.

Η στήριξη του έργου του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου αποτελεί σταθερή στρατηγική της Mondelez Ελλάς, στο πλαίσιο της προώθησης της υγείας και ευεξίας. Εδώ και 21 χρόνια, στηρίζουμε το εκπαιδευτικό έργο του Μουσείου, συμβάλλοντας με το έκθεμα στο οποίο τα παιδιά μαθαίνουν πώς λειτουργεί το σώμα και ενισχύεται ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής και διατροφής με άσκηση, κίνηση και παιχνίδι. Το έκθεμα έχουν επισκεφθεί χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικοί και οικογένειες.

Παράλληλα, πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις από σχολεία στην ιστορική Σοκολατοποιΐα Παυλίδη, όπου τα παιδιά μαθαίνουν τα πάντα γύρω από τη σοκολάτα, την διαδικασία παραγωγής και την εντυπωσιακή ιστορία μιας αγαπημένης και διαχρονικής μάρκας.

 

Βιώσιμη ανάπτυξη

Η στρατηγική Sustainability Strategy 2015-2020 της Mondelez International θέτει φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρίας.

Προς την κατεύθυνση αυτή, στην Ελλάδα, στο ιστορικό εργοστάσιο του Παυλίδη, πραγματοποιούνται συνεχείς επενδύσεις και έχουν ολοκληρωθεί ήδη σημαντικές παρεμβάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση των απορριμμάτων, με στόχο έως το 2020 να έχει μειωθεί κατά 12% η κατανάλωση ενέργειας και κατά 15% τα απορρίμματα.

Ειδικότερα, με ειδικά συστήματα φωτισμού και ελέγχου των καταναλώσεων, η κατανάλωση ηλεκτρισμού έχει μειωθεί κατά 5%, ανάλογα και οι διαρροές πεπιεσμένου αέρα, ενώ πραγματοποιούνται συνεχείς εκπαιδεύσεις των εργαζομένων πάνω στις βέλτιστες πρακτικές χρησιμοποίησης των φυσικών πόρων (ενέργεια, νερό, υλικά), τόσο εντός όσο και εκτός του χώρου εργασίας.