Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Η Ελλάδα δηλώνει παρούσα στην Green Week Berlin 2016

Η Ελλάδα δηλώνει παρούσα στην Green Week Berlin 2016

Τις ευκαιρίες που προσφέρει σε κάθε επιχειρηματία ή παραγωγό η συμμετοχή του σε μία μεγάλη διεθνή διοργάνωση, όπως η International Green Week Berlin, για την προώθηση των προϊόντων του στο εξωτερικό, τη σύναψη νέων εμπορικών συμφωνιών ή και την υπογραφή συνεργειών στρατηγικού χαρακτήρα, υπογράμμισαν οι εκπρόσωποι του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, μιλώντας στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Αναφερόμενος στη σημασία της εξωστρέφειας, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, κ. Στ. Τζιρίτης, τόνισε ότι: «στις σημερινές δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, η εξωστρέφεια αποτελεί διέξοδο, ίσως και μονόδρομο, για τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και για την τόνωση της ελληνικής οικονομίας.» Ο κ. Τζιρίτης υπογράμμισε τον ουσιαστικό ρόλο της Β. Ελλάδας, αναφέροντας ότι: «η Β. Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει πυλώνα ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας, τόσο λόγω του πλήθους των επιχειρήσεων με εξαγωγικό χαρακτήρα που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, όσο και λόγω της στρατηγικής γεωγραφικής της θέσης».

 Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής του Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε στην έκθεση αγροτικών προϊόντων, που θα πραγματοποιηθεί 15 – 24 Ιανουαρίου 2016 στο Βερολίνο, επισημαίνοντας ότι τα οφέλη από τη συμμετοχή σε μία διοργάνωση που εκτείνεται σε 130.000 τ.μ., προσελκύει πάνω από 415.000 επισκέπτες, εκ των οποίων 100.000 επαγγελματίες και 1.660 εκθέτες από 70 χώρες του κόσμου, είναι κάτι περισσότερο από σημαντικά για τις Ελληνικές επιχειρήσεις, που φημίζονται στο εξωτερικό για την ποιότητα και την ιδιαιτερότητα των προϊόντων τους, τα οποία είναι άμεσα συνδεδεμένα με τη μεσογειακή διατροφή.

 Όπως τόνισε, στην περυσινή έκθεση φιλοξενήθηκαν από την Ελλάδα παραγωγοί ελαιολάδου, φέτας, βοτάνων, μελιού, χαλβά, προϊόντων κρέατος, βιολογικών προϊόντων, φυσικών καλλυντικών και σπιρουλίνας.

Επιμένοντας στην παράμετρο εξωστρέφεια, ο κ. Κελέμης υπογράμμισε ότι, κατά την τελευταία πενταετία το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο άνοιξε τα σύνορα για 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της συμμετοχής τους σε διοργανώσεις γερμανικών εκθεσιακών οργανισμών ανά τον κόσμο, ενώ επεσήμανε ότι, μέσα από ένα ευρύ και ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών, 45.000 ενδιαφερόμενοι επισκέφθηκαν τις γερμανικές εκθέσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες.

 Πρόσθεσε δε ότι η Γερμανία αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας, κατέχοντας μερίδιο 8,5% επί του συνολικού εξωτερικού εμπορίου της χώρας.

 

Σχολιάζοντας την ομαδική συμμετοχή των 13 ελληνικών επιχειρήσεων στην International Green Week Berlin του περασμένου Ιανουαρίου, συμμετοχή την οποία οργάνωσε η εταιρία GREAT – Trade Exhibitions and Exports – Consulting, υπό τη διεύθυνση του κ. Καλαμπόκη, αναφέρθηκε στο περίπτερο, έκτασης 247 τ.μ. που φιλοξένησε τους Έλληνες παραγωγούς, οι οποίοι, όπως είπε, ήλθαν σε επαφή με 300.000 επισκέπτες – καταναλωτές από τη Γερμανία, ενώ παράλληλα μέσω της πλατφόρμας της International Green Week Berlin, διέθεσαν απευθείας τα προϊόντα τους και ενδυνάμωσαν τα σήματά τους στη γερμανική αγορά

 Από την πλευρά της η κυρία Monika Bader, International Product Manager της International Green Week Berlin από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Βερολίνου, ανέλυσε τη δυναμική της διοργάνωσης, τονίζοντας ότι η International Green Week Berlin 2016 θα συγκεντρώσει το ένα τρίτο της παγκόσμιας αγοράς, δεκατρείς από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στο Βερολίνο, ενώ στην έκθεση έχουν προσκληθεί 70 Υπουργοί Γεωργίας απ’ όλο τον κόσμο, 200 πολιτικοί που ασχολούνται με την αγροτική οικονομία, 1.500 εκπρόσωποι της παγκόσμιας ακαδημαϊκής, εμπορικής και βιομηχανικής κοινότητας, καθώς και 4.840 δημοσιογράφοι από 68 χώρες.

 Η κυρία Bader στάθηκε ιδιαίτερα στις ευκαιρίες, τις οποίες θα προσφέρει η έκθεση στους συμμετέχοντες σ’ αυτήν και ιδιαίτερα στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα δοθεί η δυνατότητα στους παραγωγούς να πουλήσουν απευθείας στους επισκέπτες. Ανέφερε δε ότι, μέσω της έκθεσης του 2015 πραγματοποιήθηκε τζίρος ύψους 48 εκατ. τζίρο που αναλογεί σε 117 ευρώ ανά επισκέπτη.

 Στην εκδήλωση παρέστησαν αντιπεριφερειάρχες από την Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, δήμαρχοι και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, επιχειρήσεις του κλάδου των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, καθώς και αγροτικοί συνεταιρισμοί.