Ειδήσεις
Home / Διατροφη - Wellness / Νέα απαγόρευση στη διαφήμιση τροφίμων για παιδιά

Νέα απαγόρευση στη διαφήμιση τροφίμων για παιδιά

Αυστηρότερο γίνεται το πλαίσιο της απαγόρευσης διαφημίσεων που απευθύνονται σε μικρά παιδιά, στην Ευρώπη. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί αυτό της Ολλανδίας, όπου από 1/1/2015 τέθηκε σε ισχύ η απαγόρευση όλων των μορφών διαφήμισης τροφίμων για παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Η απαγόρευση, αυξάνει το όριο ηλικίας του σχετικού διαφημιστικού κώδικα, κατά 5 χρόνια.
Η προηγούμενη απαγόρευση των διαφημίσεων για τα παιδιά κάτω των επτά, που εισήχθη τον Ιούνιο του 2005 και τροποποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2010, ίσχυε για όλα τα προϊόντα τροφίμων, σε αντίθεση με την τελευταία αλλαγή, που καλύπτει όλα τα τρόφιμα που απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 13 ετών, εκτός από εκείνα που πληρούν συγκεκριμένα διατροφικά κριτήρια, σε σχέση με κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη και περιεκτικότητα σε αλάτι και θερμίδες.
Ο κώδικας είχε αρχικά προταθεί από την Ομοσπονδία των Ολλανδικών Βιομηχανιών Τροφίμων (FNLI), ως αυτοδέσμευση για τα μέλη της, αλλά τώρα έχει επεκταθεί και στα μη-μέλη και είναι πλέον δεσμευτικός, ως μέρος του ολλανδικού Κώδικα Διαφήμισης.