Ειδήσεις
Home / Retail / ΕΛΕΤΑ: Τζίρος 500 εκατ. ευρώ – Αύξηση μελών

ΕΛΕΤΑ: Τζίρος 500 εκατ. ευρώ – Αύξηση μελών

Σε περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στον κλάδο των super market στοχεύει, φέτος, ο όμιλος αγορών ΕΛΕΤΑ, δρομολογώντας την ένταξη στο δυναμικό του 20 νέων επιχειρήσεων.

Ο γενικός διευθυντής του ομίλου αγορών, κ. Χρήστος Πούρης, μιλώντας στη γενική συνέλευση του ΕΛΕΤΑ, ανακοίνωσε την υπογραφή ανάλογων συμφωνιών με έξι νέες εταιρείες, ενώ προανήγγειλε και νέες εγγραφές έως το τέλος του έτους.

Αναφερόμενος στην εξέλιξη των μεγεθών του 2015, εκτίμησε ότι η χρονιά θα κλείσει με σταθερό τζίρο για τα 380 μέλη του ΕΛΕΤΑ, στα 500 εκατ. ευρώ και τόνισε ότι ένα από τα ισχυρά πλεονεκτήματα του ομίλου αγορών είναι η λειτουργία των ταυτοποιημένων καταστημάτων υπό το σήμα «Proton».

Σήμερα, από ένα σύνολο 596 καταστημάτων του ΕΛΕΤΑ, κοινή εταιρική ταυτότητα διατηρούν τα 180, εκ των οποίων δύο προσαρμόστηκαν φέτος στις προδιαγραφές του δικτύου «Proton».

Σημαντική συμβολή στη θετική πορεία του ομίλου αγορών έχουν και τα private label προϊόντα, που, πλέον, φθάνουν σε αριθμό τα 600, καλύπτοντας την πλειονότητα των προϊοντικών κατηγοριών που διακινεί ένα σούπερ μάρκετ. Νέοι κωδικοί στην κατηγορία αποτελούν φέτος οι λαμπτήρες και τα προϊόντα για την οργάνωση πάρτι.

Ο Γενικός Διευθυντής του ΕΛΕΤΑ, κ. Χρήστος Πούρης, σχολιάζοντας την πορεία του ομίλου αγορών δήλωσε ότι «παρά το πολύ αρνητικό κλίμα που επικρατεί στην οικονομία και το ρευστό πολιτικό περιβάλλον, ο όμιλος αγορών διατηρεί τα μεγέθη του σταθερά, αυξάνοντας τα μερίδιά του σε έναν κλάδο ο οποίος κινείται και φέτος πτωτικά». Κατά τον ίδιο «η κυβέρνηση θα πρέπει άμεσα να καταλήξει σε συμφωνία με τους εταίρους της Ελλάδας, ώστε η αγορά να πάρει βαθιά «ανάσα» και με καλύτερη ψυχολογία να επιστρέψει σταδιακά σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, συμπαρασύροντας ανάλογα και το ΑΕΠ της χώρας».

Αναφερόμενος, τέλος, στις μικρομεσαίες δυνάμεις του οργανωμένου λιανεμπορίου και ειδικότερα τους ομίλους αγορών, εξέφρασε την άποψη ότι «μόνο μέσα από συνέργειες και κοινές προσπάθειες, μόνο μέσα από μεγαλύτερα εταιρικά σχήματα, με κοινό ΑΦΜ, κοινές αποθήκες και ενιαίο brand, θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τον εντεινόμενο ανταγωνισμό».