Ειδήσεις
Home / Top Slider / ΔΩΔΩΝΗ: Κατέβαλε 4 εκατ. ευρώ σε προκαταβολές για γάλα της νέας περιόδου

ΔΩΔΩΝΗ: Κατέβαλε 4 εκατ. ευρώ σε προκαταβολές για γάλα της νέας περιόδου

Η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ έχοντας συμπληρώσει πέντε χρόνια υπό τη νέα διοίκηση, και με αφορμή τη νέα γαλακτοκομική περίοδο 2017-2018 προχώρησε για μια ακόμη χρονιά στην πολιτική προκαταβολών για γάλα νέας περιόδου, ικανοποιώντας το σύνολο των αιτήσεων που υπεβλήθησαν, διαθέτοντας συνολικά το ποσό των τεσσάρων (4) εκ. €.

Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για έμπρακτη απόδειξη της σχέσης εμπιστοσύνης, συνεργασίας και ασφάλειας μεταξύ της  εταιρείας και των συνεργαζόμενων παραγωγών. Κατά τη διάρκεια μίας περιόδου αυξημένης αβεβαιότητας για τους παραγωγούς, η ΔΩΔΩΝΗ εκπληρώνοντας πλήρως τις οικονομικές της υποχρεώσεις προς τους παραγωγούς με τους οποίους συνεργάζεται, απέδειξε άλλη μια φορά πως αποτελεί έναν από τους πλέον αξιόπιστους πληρωτές στην Ελλάδα.

Σε ανακοίνωση της εταιρείας, αναφέρεται:

Η ΔΩΔΩΝΗ παράγει προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα εξασφάλισης πρώτης ύλης υψηλών προδιαγραφών. Έχοντας έτσι ως πρώτιστη μέριμνα την στήριξη της Ελληνικής κτηνοτροφίας, αλλά και την ανάπτυξή της, η γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, έθεσε ως πρωταρχικό στόχο την υψηλή ποιότητα εισκομιζόμενου γάλακτος, αποκλειστικά από Έλληνες παραγωγούς. Επενδύοντας πόρους και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό στη προσπάθεια βελτίωσης της κάθε κτηνοτροφικής μονάδας συνολικά, η ΔΩΔΩΝΗ ανέπτυξε καινοτόμα προγράμματα και υπηρεσίες  όπως:

  • Παροχή επιστημονικής υποστήριξης μέσω προγραμμάτων σε 24ωρη βάση, για την αύξηση της ποιότητας και ποσότητας του γάλακτος.
  • Εφαρμογή προγράμματος διάθεσης υψηλής ποιότητας ζωοτροφών για τη στήριξη της διατροφής του ζωικού κεφαλαίου.
  • Υλοποίηση και περαιτέρω συνεχή επέκταση του πιλοτικού προγράμματος «βελτίωση της υγείας των ζώων» σε 200 επιλεγμένους συνεργαζόμενους παραγωγούς για την εύρεση νέων μεθόδων στήριξης του μέλλοντος της Ελληνικής κτηνοτροφίας γενικότερα.

Η ΔΩΔΩΝΗ πέραν της συνέχισης προμήθειας μόνο Ελληνικού γάλακτος, θα συνεχίσει για ακόμη μια χρονιά να παραλαμβάνει γάλα και από τους μικρότερους παραγωγούς της Ηπείρου, στηρίζοντας με αυτό το τρόπο το εισόδημα της αγροτικής οικογένειας στο σύνολο της και εκπληρώνοντας έναν σημαντικό κοινωνικό ρόλο στην περιοχή.

Σε σχέση με τη περασμένη χρονιά, ο αριθμός των συνεργαζόμενων παραγωγών της ΔΩΔΩΝΗ, η οποία συνεχίζει να διατηρεί τη μεγαλύτερη Ζώνη Γάλακτος στην Ελλάδα, μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές στήριξης, αυξήθηκε  σε ποσοστό 4% ενώ η συνολική προμήθεια ποσοτήτων γάλακτος αυξήθηκε κατά 5,5%.

Συνολικά, κατά τη διάρκεια του 2017, η ΔΩΔΩΝΗ αναμένεται να επεξεργαστεί πάνω από 73.000 τόνους γάλα, επιτυγχάνοντας μία αύξηση της τάξεως του 18% σε σύγκριση με την αντίστοιχη ποσότητα που προμηθεύτηκε η εταιρεία προ 5ετίας καθώς το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί σε πληρωμή εισκομιζόμενου γάλακτος έφτασε τα τριακόσια τριάντα (330) εκ. ευρώ.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μιχάλης Παναγιωτάκης δήλωσε σχετικά: «Χρόνο με το χρόνο, ενδυναμώνουμε  τη μακροχρόνια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους χιλιάδες παραγωγούς μας, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στο καταναλωτικό μας κοινό προϊόντα ασύγκριτης ποιότητας με πρώτη ύλη γάλα υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών μόνο από Έλληνες παραγωγούς. Οι τρέχουσες συνθήκες, δημιουργούν ιδιαίτερη αβεβαιότητα στην κτηνοτροφική κοινότητα και οι τιμές του γάλακτος στην Ελλάδα φέτος, έχουν μειωθεί κατά 3%-5%. Η ΔΩΔΩΝΗ, συνεχίζει να πληρώνει κατά μέσο όρο υψηλότερες τιμές από την ευρύτερη αγορά, ως αναγνώριση και της υψηλότερης ποιότητας γάλακτος που προμηθεύεται. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε την υποστήριξη προς τους παραγωγούς μας, μέσα από νέα και καινοτόμα επιστημονικά προγράμματα και με όραμα για το μέλλον της ελληνικής κτηνοτροφίας. Στα τελευταία πέντε χρόνια, η επίδοση της ΔΩΔΩΝΗΣ σημείωσε σημαντική μεταστροφή και πλέον η εταιρεία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη βασισμένη σε τρεις θεμελιώσεις πυλώνες: τους παραγωγούς της, τους εργαζόμενους και τους πιστούς της καταναλωτές. Αύξησε την παραγωγική της βάση κατά 10%, αύξησε στις θέσεις εργασίας κατά 30%, αύξησε τις πωλήσεις της πάνω από 20% και λάνσαρε 19 νέα προϊόντα, με πιο πρόσφατα το ημίσκληρο τυρί του τοστ, το γαλοτύρι αλλά και τη φέτα με λιγότερο αλάτι».