Ειδήσεις
Home / Top Slider / Coffee Island: Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Coffee Island: Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η Coffee Island υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας τριών ετών με το Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με αντικείμενο τη μελέτη της ποιότητας διαφόρων ποικιλιών του καφέ και των αντίστοιχων ροφημάτων καφέ. Συγκεκριμένα το συμβόλαιο υπογράφηκε μεταξύ της εταιρείας και του καθηγητή του τμήματος Βιοχημείας- Βιοτεχνολογίας κ. Δημητρίου Κουρέτα.
Με την πρωτότυπη αυτή συνεργασία θα μελετηθούν οι ευεργετικές επιδράσεις του καφέ στην υγεία τόσο όσον αφορά την ποιότητά του όσο και την ποσότητα που καταναλώνεται.
Ο καθηγητής κ. Κουρέτας υπογράμμισε πως δεν έχει ξαναγίνει αντίστοιχη μελέτη σε διεθνές επίπεδο και τόνισε πως δεν υπάρχουν πληροφορίες σε βάθος σχετικά με τις ποικιλίες καφέ. Συγκεκριμένα δήλωσε: «Ο καφές και η ευεργετική του επίδραση στην υγεία είναι ένας τομέας που δεν έχει ερευνηθεί σε βάθος ούτε σε σχέση με την ποιότητα, ούτε σε σχέση με την ποσότητα του καφέ».
Τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν στο τέλος του 2015 ενώ με την εξέλιξη των ερευνών θα αναπτυχθούν και σχετικές θέσεις εργασίας.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Coffee Island, δήλωσε: «Με αυτήν την συνεργασία μας δίνεται η δυνατότητα να υλοποιήσουμε τους στόχους και τα όνειρά μας. Άλλωστε, είναι δύσκολο να βρεις ανθρώπους που να μοιράζονται τις ίδιες αξίες και ιδανικά. Για εμάς ο καφές είναι επιστήμη. Με τα αποτελέσματα θέλουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα της πρώτης ύλης που λαμβάνουμε από τους προμηθευτές».
Από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης, Διευθυντής Τμήματος Marketing και των Τμημάτων Έρευνας και Ανάπτυξης της Coffee Island, υπογράμμισε: «Η συνεργασία με το Τμήμα Βιοχημείας έχει ύψιστη σημασία για την εταιρία μας. Αυτή η σύμπραξη δείχνει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον καφέ στην Coffee Island. Άλλωστε συνηθίζουμε να λέμε πως ο καφές έγινε επιστήμη».
Στη συνέχεια ο κ. Ζαπανιώτης τόνισε: «Ο καφές έχει μπει στη ζωή μας σε μεγάλο βαθμό. Ο καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει τι καταναλώνει. Με τα αποτελέσματα της μελέτης φιλοδοξούμε να βάλουμε ένα λιθαράκι στην παγκόσμια έρευνα που γίνεται για τις επιδράσεις του καφέ».